به گزارش ایرنا ، در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری کمیته های 10 گانه 'خدمات و حمل و نقل و ترافیک'، 'خدمات امداد و نجات'، 'خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری'، 'هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها'، 'برنامه ریزی و آمار'، 'خدمات اسکان و رفاه' ، 'نظارت و تنظیم بازار'، 'ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات'، 'خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست' و 'کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی و فضای مجازی' مشخص و رؤسای کمیته ها تعیین شدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: تمامی رؤسای کمیته های 10 گانه و فرمانداران شهرستان های 9 گانه استان موظفند تا در راستای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی برنامه ریزی و اقدام کنند.
مجید نظری دهکردی تاکید کرد: اقلام اساسی به ویژه نان، میوه، گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالاهای مورد نیاز گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1398 به موقع تامین می شود.
وی افزود: به منظور بهبود در تامین امنیت و سلامت مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری باید نظارت بر مکان های عرضه مواد غذایی و مجتمع های بین راهی جدی تر صورت گیرد.
نظری دهکردی تصریح کرد: برخورد با متخلفان احتمالی در این حوزه و اعمال قوانین بازدارنده از تخلف مورد توجه مسئولان ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری باشد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نشست های ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان رؤسای کمیته های 10 گانه و فرمانداران شهرستان های 9 گانه استان به صورت مستمر برگزار خواهد شد.
مهرداد جوادی تاکید کرد: ارتقای کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگری داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال در دستور کار مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار دارد.
وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری برای پذیرش و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگری داخلی و خارجی آمادگی کامل دارد.
جوادی تصریح کرد: برای افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری باید خدمات رسانی در استان با کیفیت بالا انجام شود.
وی اظهار داشت: ماندگاری مسافران و گردشگران افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و رشد شاخص های توسعه ای را به دنبال دارد.
به گزارش ایرنا، نوروز سال 1397 افزون بر 152 هزار مسافر در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اسکان یافتند.
همچنین در تعطیلات نوروز 1397 بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شدند که بیشترین آن ها به ترتیب در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و سامان بوده اند.
بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1397 از استان های خوزستان، اصفهان، تهران، البرز و فارس بودند.
قرارگیری بخش وسیعی از جنگل های زاگرس، وجود غارها، آبشارها، چشمه ها، اماکن تاریخی، بقاع متبرکه، مناطق حفاظت شده، موزه ها و بوستان ها باعث شده تا بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، چهارمحال و بختیاری را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.