به گزارش ایرنا، اقباس عباسی روز شنبه در جلسه کمیسیون ماده 5 چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رعایت قوانین راه و شهرسازی، توجه به ضوابط و پرهیز از روابط در تغییر کاربری ها همواره مورد توجه مسئولان باشد.
وی از پروانه دار بودن بناهای شهرکرد به عنوان مرکز استان ابراز رضایت کرد و گفت: نبود واحدهای مسکونی غیر مجاز و حاشیه نشینی موجب متمایز کردن مرکز استان با دیگر استانهای کشور شده است .
استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار پاسخگویی مسئولانی که مجوز ساخت و ساز غیرمجاز در مسیل لردگان را صادر کرده اند، شد و افزود: افراد خاطی باید در برابر قانون پاسخگو باشند.
به گزارش ایرنا، سیل سال جاری در لردگان خسارت های زیادی به مناطق مسکونی در مسیل این شهرستان وارد کرد.
وی افزود: با عاملان ساخت و سازهای غیر قانونی و مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کرده اند، برخورد می شود.
عباسی یکی از دلایل بروز حوادث طبیعی در شهرستان لردگان را گستردگی محدوده جغرافیایی عنوان کرد و گفت: خسارت وارده به بخش کشاورزی و حوزه راه ها در سیلاب اخیر این شهرستان بالاست.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از تصویب طرح جامعه شهری لردگان با 741 هکتار و 40 هزار نفر جمعیت تا افق سال 1405 ابراز رضایت کرد و افزود: با این مصوبه کمربندی شهر لردگان و رسیدگی به وضعیت سیل بند این شهر برطرف خواهد شد.
داریوس حسینی، سرانه فضای سبز مشخص شده برای شهر لردگان را 3 مترمربع اعلام کرد و گفت: با رعایت الزامات قانونی شهرسازی که در دولت تدبیر و امید در این استان با جدیت در دستور کار قرار گرفته است، سیمای شهر لردگان و دیگر شهرستانهای استان را در آینده متحول خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، تصویب طرح جامعه شهری لردگان، بررسی و اعمال قانون تراکم ساخت چندین واحد مسکونی و آموزشی ،درمانی در شهرکرد از مصوبات اعضای کمیسیون ماده 5 بود.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.