به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و گردشگری استان، خواستار بررسی این ظرفیت ها توسط بخش اقتصادی صندوق بازنشستگی شد.
وی همچنین با توجه به اهمیت شرکت شیرخشک پگاه در اقتصاد کشور، راهکار تکمیل چرخه صنعت شیر در این کارخانه را اتصال به منطقه ویژه اقتصادی استان دانست و از آمادگی برای مدیریت تعاملی منطقه ویژه اقتصادی با صندوق بازنشستگی خبر داد.
خدیجه ربیعی فردانبه رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست آمادگی و هماهنگی این مجمع را جهت عملیاتی شدن توافق استاندار و صندوق بازنشستگی اعلام کرد.
جمشید تقی زاده، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری نیز اهتمام استاندار و مجمع نمایندگان در حل مشکل کارخانه شیر پگاه را قابل تقدیر دانست و ضمن تایید نظر و دیدگاه های استاندار، دستور لازم را به زیرمجموعه خود جهت تعامل بیشتر با مجموعه استان صادر کرد.
در این نشست همچنین در خصوص اجرای تفاهم شرکت 'درنا پرواز '، (شرکت هواپیمایی ایجاد شده توسط بخش خصوصی با مرکزیت شهرکرد) و شرکت هواپیمایی آسمان مذاکره و دستورهای لازم توسط رئیس صندوق بازنشستگی کشوری صادر شد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.