به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام پنجشنبه شب در آیین هفتمین روز شهادت شهید یونس امیری از شهدای حادثه تروریستی اخیر افزود : تروریست ها و متجاوزین به خاک ایران از کشورهای دیگر خط و جهت می گیرند و حمایت می شوند ، اما همه بدانند که نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه دلیر ما محکم ایستاده اند و هر جایی که این متجاوزان باشند امنیت نخواهند داشت و انتقام خون شهدایمان را از آنان خواهیم گرفت .
وی در این آیین که در روستای دهنو شهرستان بروجن برگزار شد ، گفت: اگر چه حادثه تروریستی زاهدان جوانان موثر و اثرگذار و خدمتگزار را از ما گرفت و از دست دادن جوانان برای کشور ضایعه است، اما این شهدا به درجات بلندی رسیدند و نورانیتی نصیب این ها می شود که از برکت آنها به جامعه نورانیت تزریق می کند و راه روشنی جلوی پای جامعه می گذارند که این ها همه تبریک دارد و آن تسلیت و آن ضایعه را جبران می کند و انسان احساس نمی کند یک جوان اثرگذار و مومن و خدوم از میان ما رفت نه نرفته است بلکه او زنده است و نه بودن بی اثر بلکه هستی که آثارش چند برابر بیش از گذشته است
امام جمعه شهرکرد گفت: شهید امیری و شهدای حادثه زاهدان راه را برای جامعه روشن کردند و امید در جامعه می دهند و اراده ها را تقویت می کنند و دشمن را تضعیف می کنند و جهت را نشان می دهند و ایمان را در دل ها قوت می بخشند و مستمر نور بخش جامعه هستند و به جامعه نورانیت می بخشند و راه را مدام و مستمر برای جامعه ترسیم و باز می کنند.
نکونام تاکید کرد: دشمن خیال می کند با این کارها ، ضربه ای بر پیکر نظام اسلامی و جامعه ایمانی وارد می کند اما بداند نه تنها هیچ ضربه ای وارد نکرده اند بلکه قوت و اراده این کشور را بیشتر کرده و ضربه بر خودشان وارد کرده‌اند چون در مراحل قبل هم آمدند دست به یک سری جسارت ها و خیانت ها زدند و چوب و سیلی آن را خوردند و به حول و قوه الهی در این مرحله هم طولی نمی کشد که همه شاهد خواهند بود که سیلی محکمی بر گوش این ها نواخته خواهد شد .
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمن 40 سال است دشمنی خود را دنبال می کند و یاوه گویی می‌کند اما انقلاب اسلامی 40 سال است که بالنده از گذشته شده است و شهادت در راه انقلاب فقط مختص به امروز نیست بلکه از قبل انقلاب شهدایی را تقدیم را این نظام کرده ایم و کوچکترین خدشه ای هم در این مسیر به انقلاب وارد نشده و نخواهد شد .
نکونام تأکید کرد: این مردم شهید پرور از دشمن هیچ انتظاری ندارند چون می دانند که دشمنان کارشان خیانت و دشمنی علیه این انقلاب است اما انتظار شان از مسولان این است که نظامی که بر روی خون این شهدا شکل گرفته به دست خودمان آسیب نبیند، به دست مسولان راه انقلاب، خدمت به مردم، تقویت نظام و گره گشایی از مشکلات مردم کم فروغ نشود و مدام و مستمر استحکام بخشی به پایه های نظام در عرصه های مختلف باشند.
امام جمعه شهرکرد گفت: انتظار مردم از مسولان این است که همان طور که نظام در عرصه هسته‌ای و عرصه دفاعی و در عرصه علمی روز به روز مستحکم تر و قوی تر می شود در عرصه اقتصادی هم نظام مستحکم تر و بالنده تر باشد و این انتظار خوب و کم مردم از مسولان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطر نشان کرد: انتظار مردم از مسولان این است که در تنگنای اقتصادی نباشند و با سختی مواجه نباشند و در معیشت و تامین امکانات اولیه شان مشکل نداشته باشند که انتظاری به حق و منطقی است.
امام جمعه شهرکرد گفت: البته مردم این مشکلات و سوء مدیریت برخی مسولان را به پای اصل نظام نمی گذارند و این را با حضور پرشور خودشان در راهپیمایی 22بهمن نشان دادند و به همگان نشان دادند که سختی ها و مشکلات و بی مدیریتی ها را به اصل نظام گره نمی زنند.
نکونام تاکید کرد: مردم بصیر هستند و انتظار دارند مسولان هم در همه رده ها این بصیرت و جدیت و اتکا به درون را با قوت ادامه بدهند و راه نورانی شهدا را ادامه بدهند و اجازه ندهند بهانه به دست دشمن بیفتد که این انتظار بجایی است.
به گزارش ایرنا، شهید امیر در هفته گذشته در کنار تعدادی دیگر از مرزبانان غیور در سیستان و بلوچستان به دست گروهک های تروریستی به شهادت رسید.
شهرستان بروجن در 60کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.