به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود : در چله انقلاب اسلامی بهترین اتفاقی که روی داد و بحق یک تفضل ویژه دیگری به این مردم و این انقلاب و این مقطع از تاریخ بود ، روز 22 بهمن و راهپیمایی شما مردم بود.
به گفته وی، این راهپیمایی عظیم مردم و در صحنه آمدن ، دشمن را مایوس کرد، بیش از گذشته بر یاس دشمن افزود و تحلیل های دشمن را بار دیگر که این همه تحلیل های غلط داشت و محاسبات غلط داشت و باز هم فهمید که غلط تحلیل کرده و باز هم فهمید که محاسباتش غلط است و غلط از آب در آمد.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد : دشمن اعلام کرده بود مردم به راهپیمایی نمی آیند، مردم آمدند، آنها می گفتند، مردم سختی ها و تحریم ها و مشکلات آن ها را از نظامشان جدا می کند مردم محکم آمدند و دشمن را ناامید کردند.
به گفته وی، این حضور مردم به جبهه مقاومت نیز امید بخشید و آن ها هم دلگرم شدند و نشاط پیدا کردند و شاداب شدند و فهمیدند که ایران اسلامی همچنان پشتیبان آن ها است، ایران اسلامی همچنان در صحنه ایستاده و حامی پرچم مقاومت هستند.
وی با تسلیت شهادت مرزیان غیور توسط گروه های تروریستی تاکید کرد : دشمن می خواهد زهرخودش را بریزد، می خواهد یک تلخ کامی ایجاد کند و حادثه تروریستی را طراحی می کند و 27 تن از عزیزان ایران کشور را به شهادت می رساند تا از مردم انتقام بگیرد.
به گفته وی، این در حالی است که مردم عاشق شهادت هستند، این مردم شهادت را برای خودشان رستگاری می دانند.
وی به انتشار بیانیه مهم و راهبردی رهبر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت :به دنبال این امر و در چهلمین سال انقلاب ، بیانیه مقام معظم رهبری پر محتوا و بسیار جهت دهنده و جامع و منشور تبیینی دوران چهل ساله و تبیین آینده در چله های بعد که بسیار مهم است.
به گفته وی، مخاطب اصلی در این پیام جوانان هستند، بخش عمده این پیام خطاب به جوانان است و می فرمایند من مایل هستم با جوانانم سخن بگویم که این بواقع مایه بالندگی است برای جوانان است که رهبر همه امیدشان به جوانان است.
امام جمعه شهرکرد گفت : عده ای به گونه ای القاء می کنند که انقلاب از راه امام فاصله گرفته است، از آرمان های امام فاصله گرفته است ، در جاهای مختلف می نویسند، در نشریات استانی خودمان دیدم که برخی مطالب با کنایه مطالب حضرت امام و آرمان های حضرت امام را گفته اند و بعد یک نتیجه گیری که گویا می خواهد فاصله گرفته ایم، در حالی که مردم ادامه دهنده آرمانهای انقلاب ، شهدا و امام و رهبری هستند.
خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد : اگر بی توجهی و کم توجهی به شعارهای انقلاب نشده بود و اگر برخی مسئولین که منتخب مردم هستند و مسئولانی که وظیفه دارند در جاهای مختلف شعارهای انقلاب را پیاده کرده بودند اکنون دستاوردهای بیشتری نصیب انقلاب شده بود.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد : در این بیانیه و نامه مهم راهبردی،رهبر انقلاب اسلامی همگان را به ظرفیت ها و امکانات کشور توجه می دهند، ظرفیت ها و امکانات کشور که بلااستفاده مانده است بسیار بالا و زیاد است و همت بلند جوانان را می طلبد که این ها را شکوفا کنند.
نکونام در ادامه یادآور شد : مساله دیگر این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام به خوبی می داند که آمریکا همواره دشمن ایران است و برجام بدعهدی آمریکایی ها به اثبات رسیده است.
وی در خصوص مسائل استانی نیز گفت : بارها گفته شده که انقلاب طیب و طاهر است و باید طیب و طاهر جلو برود و لازمه اش این است مسئولین متعهد در امور باشند، و باید مسوولان آن نیز از سیاسی کار به دور باشند و مدیران متعهد منصوب شوند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.