به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در روز دوشنبه؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه در مشهد، افزود: آمریکا موجودیت خود را با انقلاب اسلامی درخطر می بیند و لذا از طریق توطئه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.
وی بیان کرد: آمریکا معتقد و مدعی است که انقلاب اسلامی یک گفتمان خطرناک را در دنیا به راه انداخته و باید در مقابل این گفتمان، راهبردهای لازم تدوین شود که تعامل و استحاله از درون از جمله این راهبردها است.
وی خاطرنشان کرد: پاسداری تاریخ مصرف ندارد و تا زمانی که انقلاب اسلامی دشمن دارد، پاسداری ادامه دارد. مگر می شود روزی دشمنی استکبار با ایران پایان یابد؟ مستکبران تنها تاکتیک های خود را برای دشمنی با ایران تغییر می دهند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: تمام فتنه ها در ادوار مختلف با انتخاب استکبار جهانی و ایادی اش انجام شده است.
وی در پایان با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یکی از مطمئن ترین و مهمترین مجموعه های نظام؛ نیروی زمینی سپاه است.

*ملت از دستاوردهای نظام قاطعانه دفاع خواهد کرد
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا نیز در این همایش گفت: ملت ایران از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و مقاومت قاطعانه دفاع خواهد کرد.
سرلشکر غلامعلی رشید افزود: ملت شریف ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برابر آزمون دشوار دیگری قرار گرفت که غلبه بر آن همانند تجربه سال های گذشته نیازمند بصیرت نسبت به ماهیت تهدیدات دشمن است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن قدرت و اراده ملت شریف ایران به نظام اسلامی را با توهم آسیب پذیری در برابر تهدیدات به آزمون گرفته است و گذار از این مرحله بدون وحدت و انسجام سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و پشتیبانی از سیاست های نظام و دولت در برابر آمریکا حاصل نخواهد شد.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای دفاع از سرزمین ایران عزیز در برابر هرگونه تهدید گروه های تروریستی و تکفیری همچون شرارت های ائتلاف منحوس منطقه ای بیش از گذشته هوشیار و آماده است و هیچ تهدیدی را بدون پاسخ کوبنده نخواهد گذاشت.
وی تصریح کرد: امنیت و ثبات کنونی در منطقه حاصل ایثار خون بهترین عزیزان این ملت و تدابیر و تصمیمات نظام اسلامی در برابر گروه های تکفیری و تروریستی است.
سردار رشید بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای این حماسه آفرینی ها در برابر هرگونه شرارت تکفیری صهیونیستی قاطعانه دفاع خواهد کرد.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.