جعفر مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان با برخورداری از ظرفیت های بی بدیل در حوزه گردشگری طبیعی می تواند به قطب بوم گردی کشورتبدیل شود و در این خصوص باید بیش از پیش بکوشد.
وی ادامه داد: قرارگیری بین 2 استان صنعتی و بزرگ کشور و متصل کننده کریدور فلات مرکزی به جنوب کشور موقعیت جغرافیایی مهمی را برای استان ایجاد کرده و می طلبد تا از این فرصت در راستای توسعه استان بهره گیری کنیم.
مردانی، مهار بیکاری و رونق اشتغال را از مهمترین برنامه های استان برشمرد و گفت: با رونق گردشگری، توسعه صنعت و خدمات در استان می توان نرخ بیکاری را در استان کاهش داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر خدمات رسانی بیش از پیش به مردم افزود: در همین راستا با دستور استاندار تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان روز دوشنبه را به بررسی امور ارباب رجوع خود اختصاص داده اند و میز خدمت در ادارات دایر شده است.
مردانی با قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه و حماسی مردم وظیفه مسئولان را سنگین تر کرده است و باید با پشتکار بیشتر در خدمتگزاری مردم خود را آماده کنند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری جمعیتی افزون بر 947 هزار نفر در 9 شهرستان دارد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.