سرهنگ رحمت الله نجفی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بارش شدید برف از شب گذشته تاکنون و همچنین ریزش بهمن ، گردنه چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ مسدود است.
وی با بیان اینکه 8 خودرو در گردنه چری زیر بهمن گرفتار شدند ، افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت و 15 نفر از سرنشینان خودروها با کمک ماموران پلیس راه، راهداری و جمعیت هلال احمر از زیر بهمن خارج و به راهداری منتقل شدند.
سرهنگ نجفی افزود: ماموران راهداری با تجهیزات برف روبی در حال بازگشایی مسیر هستند اما به دلیل بارش برف و ارتفاع آن، بازگشایی مسیر تا روز سه شنبه (فردا) ادامه دارد.
وی از کاهش دید در جاده های استان به خصوص مناطق برف گیر اشاره کرد و گفت: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی چهارمحال و بختیاری و گردنه‌های این استان ، زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی به ‌همراه داشته باشند.
وی، از ممنوعیت تردد در محور شهرکرد به اندیکای خورستان تا صبح سه شنبه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه و آبگرفتگی در سطح محور اندیکا به شهرکرد ، تردد تمامی وسایل نقلیه از جمله اتوبوس های مسافربری از ساعت 17 روز یکشنبه تا ساعت 7 صبح روز سه شنبه ممنوع است.
به گزارش ایرنا، بر اساس نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان ادامه دارد.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از شهرستان های برف گیر این استان است.
بر اساس اعلام هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته 189 میلیمتر بارش در شهرستان کوهرنگ بوده است.
ارتفاع برف جدید در این شهرستان 60 سانتیمتر و ارتفاع کل برف به بیش از 93 سانتیمتر می رسد.
7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.