به گزارش ایرنا، سید سجاد موسویان قهفرخی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: همچنین 35 سرمایه گذار داخلی در این منطقه اعلام آمادگی کرده اند.
وی افزود: تاکنون 9 قرارداد برای انجام سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاران داخلی به امضاء رسیده است.
موسویان قهفرخی تصریح کرد: با اجرایی شدن این قراردادها و بهره برداری از طرح های سرمایه گذاری تا پایان سال 1398 برای 300 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.
به گزارش ایرنا، مرحله نخست منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری در زمینی به وسعت 391 هکتار با 211 پلاک در حال انجام و تمامی زیرساخت های آب، برق و گاز آن تامین شده است.
وی یادآور شد: سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری هم اینک 70 میلیارد ریال بدهی دارد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این در حالی است که این سازمان 25 میلیارد ریال از شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی استان طلب دارد.
موسویان قهفرخی اظهار داشت: هم اینک 394 پلاک در شهرک توریستی گردشگری شیدا به صورت آزاد وجود دارد که آماده جذب سرمایه گذار است.
وی گفت: زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرک توریستی گردشگری شیدا انجام و 100 واحد ویلایی نیز احداث شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این سازمان ورشکسته نیست و به دنبال جذب و ساماندهی اعتبارات خُرد شهرداری ها با هدف به کارگیری در سرمایه گذاری های مختلف است.
وی افزود: برخی کوتاهی های صورت گرفته در روند احداث و راه اندازی شهرک توریستی گردشگری شیدا ربطی به دخالت استان همجوار ندارد و تنها مربوط به سوء مدیریت گذشته است.
موسویان قهفرخی تاکید کرد: حذب قوانین و امور دست و پاگیر و بروکراسی اداری در سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری، خروج از سیستم اداری و ورود به محیط کارگاهی مهمترین اولویت این سازمان است.
وی با اشاره به برخوردار نبودن سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری از رتبه پیمانکاری در 8 سال گذشته افزود: این مهم به علت مرتبط نبودن مدرک تحصیلی مدیران عامل قبلی بوده اما با پیگیری های صورت گرفته بزودی رتبه پیمانکاری این سازمان ابلاغ می شود.
چهارمحال و بختیاری 42 شهرداری دارد.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.