به گزارش ایرنا، نورالله غلامیان دهکردی روز دوشنبه به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: زمان دفن اموات در آرامستان جدید در منطقه رحمتیه 20 فروردین 1398 پیش بینی شده است.
وی افزود: در همین راستا از 20 فروردین 1398 سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شهرکرد ، مجوز دفن اموات در محل کنونی بهشت دو معصوم این شهر را صادر نمی کند.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: تمامی خدمات مربوط به آرامستان و دفن اموات شهرکرد از 20 فروردین 1398 تنها در محل آرامستان جدید ارائه می شود.
وی یادآور شد: آرامستان جدید شهرکرد 58 هکتار وسعت دارد و در فاز نخست آن 5 قطعه با ظرفیت 3 هزار مزار پیش بینی شده است.
شهردار شهرکرد اظهار داشت: هم اینک زیرساخت های آرامستان جدید مانند قطعه بندی، جوی و جدول، روشنایی، آسفالت معابر، پارکینگ جداگانه برای هر قطعه، سالن اقامه نماز میت، 2 غسالخانه زنانه و مردانه و سالن های انتظار به طور کامل آماده است.
وی گفت: در آرامستان جدید شهرکرد قیمت پیش بینی شده برای هر مزار 20 میلیون ریال در نظر گرفته شده است و تمامی درآمدها برای همان مجموعه هزینه خواهد شد.
غلامیان دهکردی تاکید کرد: برای سهولت در رفت و آمد مردم به آرامستان جدید شهرکرد سرویس های عمومی ایاب و ذهاب پیش بینی و مستقر می شود.
به گزارش ایرنا، آرامستان کنونی شهرکرد (بهشت دو معصوم) هم اینک با حدود 8 هکتار وسعت تکمیل ظرفیت شده و فضای بسیار محدودی برای دفن اموات دارد.
شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری دارای 200هزار نفر جمعیت است.
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.