به گزارش ایرنا، محمدرضا عمرون روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران استان افزود: از مجموع 35 انبار مشکوک به احتکار 10 پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی تشکیل و احتکاری بودن 7 انبار تایید شد.
وی، مبلغ ریالی کالای احتکار شده در این انبارها را 23 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 3 انبار دیگر نیز موجودی خود را اعلام نکردند.
مدیرکل تعزیزات حکومتی اظهار داشت: برای متخلفان علاوه بر ضبط کالای احتکار شده از 6 تا یکسال حبس در نظر گرفته شده است.
عمرون افزود: در 7 ماهه امسال 454 پرونده قاچاق کالا به شعب تعزیرات استان ارسال شد، که از این تعداد 444 پرونده رسیدگی و متخلفان به پرداخت 76 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: متخلفان کالا و ارز علاوه بر پرداخت جزای نقدی به مصادره خودرو و ضبط کالا نیز محکوم شدند.
وی به زمان بر بودن رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: بیشتر متخلفان این حوزه از استان های جنوبی هستند و روند رسیدگی بین استان مبدا و استان ما زمان بر است.
عمرون به تشکیل 312 پرونده قاچاق چوب و ذغال جنگلی در استان اشاره کرد و گفت: متخلفان به پرداخت 6 میلیارد و 600 میلون ریال جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شدند.
وی گفت: در این مدت یکهزار و 700 پرونده در بخش کالا و خدمات در استان تشکیل شد که متخلفان به پرداخت 5 میلیارد و 747 میلیون ریال محکوم شدند.
وی در ادامه گفت: متخلفان قاچاق کالا در ظرف30 روز جزای نقدی را پرداخت نکنند وثیقه به فروش می رسد.
به گفته وی،تاکنون 11 نفر زندانی محکوم به پرداخت 30 میلیارد ریال جزای نقدی هستند و 37 پرونده نیز در رابطه با فروش وثیقه در تغزیزات حکومتی وجود دارد.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.