به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرکرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با بررسی از آثار بجا مانده و اظهارات مالباختگان مشخص شد سرقت ها توسط سارقان حرفه ای و با استفاده از روش های ماهرانه انجام شده است.
سردار غلامزاده افزود: با اعزام مستمر اکیپ های گشت و تحقیقات و بررسی های دقیق پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه یک عضو باند سارقان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری گفت: در بازجویی فنی ماموران از سارق ابتدا وی منکر انجام هرگونه سرقت شد، اما پس از مواجهه با مدارک غیر قابل انکار پلیس وی به سرقت با همدستی دیگر سارقان اعتراف کرد و ماموران در ادامه 8 تن دیگر از اعضای این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل لوازم خانگی، ابزارآلات و لوازم برقی کشف و ضیط شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: کشف سرقت در استان طی سال جاری بیش از 100 درصد رشد داشته است.

**دستگیری شرور سابقه دار
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد نیز گفت: ماموران فرمانده انتظامی شهرکرد یک شرور سابقه دار که اقدام به قدرت نمایی و خسارت به 3 دستگاه خودرو کرده بود را دستگیر کردند.
سرهنگ سید روح الله موسوی با اعلام این خبر افزود: این شرور در یکی از خیابان های شهرکرد در حالی که با استفاده از چاقو اقدام به قدرت نمایی و ایراد خسارت می کرد را در یک عملیات غافلیگرانه دستگیر کردند.

**هشدار پلیس فتای چهارمحال وبختیاری در خصوص دریافت هدیه
رئیس پلیس فتای چهارمحال وبختیاری گفت: طبق گزارش های دریافتی از ساعت 12 ظهر پنجشنبه در خصوص اینکه چندین مورد تماس با شهروندان مبنی بر اینکه شما در برنامه های رادیو جوان و همراه اول برنده سفر به عتبات و عالیات شدید و برای دریافت هدیه به محل دستگاه عابر بانک مراجعه کنید، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ مرتضی عسگری ضمن هشدار به مردم افزود: کلاهبرداران با استفاده از این شگرد، حساب بانکی شاکیان را خالی می کنند.
7360//6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.