به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز یکشنبه در نشست شورای آرد و نان چهارمحال و بختیاری افزود: هر مصوبه ای که دستگاه های متولی این شورا در امر نگهداری گندم، آرد و پخت نان به تصویب برسانند همه نانوایی ها و کارخانه های آرد ملزم به رعایت آن هستند.
وی اظهار داشت: نان در سفره مردم اهمیت خاصی دارد و مسئولان متولی تمام سعی خود را در راستای عرضه این کالا با قیمت و کیفیت مناسب به مردم انجام داده تا همه اقشار مردم بتوانند آن را تهیه کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت نان یک موضوع خاص در افکار مردم است که تغییر آن در اقتصاد جامعه تاثیر بالایی دارد و باید در این رابطه پیش از هرگونه تصمیم همه جوانب کار اندیشیده شود.
نصیری افزود: در خصوص قیمت نان تا جایی که دولت بتواند یارانه تخصیصی را کاهش محسوس نخواهد داد و هزینه های نانوایی ها را نیز در اعمال قیمت قرص نان لحاظ و بزودی در سطح استان اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسئولان سازمان صنعت، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی باید با تشدید نظارت بر نحوه توزیع آرد نسبت به سلامت بهداشتی مردم حساسیت بیشتری داشته باشند.
نصیری ادامه داد: در بازرسی ها باید کارگرانی که آموزش های لازم را ندیده اند شناسایی و با همکاری اتحادیه و سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش های تخصصی به آنان ارائه شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از فعالیت 9 کارخانه تولید آرد در استان با تولید 23 هزار تن آرد در ماه خبر داد.
سیدنعیم امامی با بیان اینکه کارخانه های تولید آرد استان بین 30 تا60 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند، افزود: ساماندهی عیارسنجی کیفیت محصول گندم تحویلی امسال این استان در دستور کار است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.