به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ‌ریزی شورای راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید در این مقطع همه مسئولان اجرایی فارغ از گرایش های جناحی، سیاسی و فکری برای حفظ نظام بکوشند.
وی گفت: بیشتر نگرانی و گله مردم از جناح هایی است که درصدد تخریب یکدیگر هستند.
لطفی تاکید کرد: باید با نگاه جهادی و عمل به تکلیف به مسائل و مشکلات نگاه کرد و مسئولان نیز باور و اعتماد را در مجموعه تحت امر خود ایجاد کنند و با شناخت و اعتقاد قلبی در خدمت مردم باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: دشمنان در این برهه بدنبال انحراف اذهان جوانان، شبهه‌ افکنی و تضعیف نظام هستند.
اقبال عباسی با اشاره به اقتدار و عظمت نظام اسلامی در منطقه و دنیا گفت: باید به نسل جدید اطلاع رسانی شود که 80 درصد از زیرساخت های شهری و روستایی این استان و کشور شامل توسعه راه، شبکه آب، برق، گاز، مخابرات، بهداشت و عمران در طول نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.
وی توسعه بخش کشاورزی، صنعتی، آموزشی و ایجاد مراکز علمی آموزش عالی و رسیدگی به امور معیشت مناطق روستایی این استان را از دیگر نعمت های ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین ازکتاب «ثمره ایستادگی» و «طرح تدوین نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری» رونمایی شد.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.