به گزارش ایرنا، سردار رسول سنایی راد جمعه شب در یادواره سرداران و 60 شهید قمصر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری افزود : جمهوری اسلامی ایران دارای توان بازدارندگی است و دشمن جرات جنگ نظامی ندارد، از این رو در عرصه اقتصادی و تحریم وارد شده است.
وی تقویت بخش اقتصادی و بیشینه سازی قدرت در برابر دلار را یک قدرت، ضرورت و راهبرد قوی دانست و اظهارداشت : مدیران و مسئولان کشور باید از جنس فرماندهان جهادی دوران دفاع مقدس باشند و همه به دولت کمک کنند تا از این شرایط عبور کنیم.
مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا اضافه کرد: برخی انتقاد دارند که باید دلسوزانه مشکلات را بیان کنند اما نباید تخریب کرد.
وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت افزایی تصریح کرد : دشمن با توجه به شرایط داخلی کشور طمع کرده و به دنبال سوء استفاده و موج سواری است.
سنایی راد با اشاره به همراهی نکردن مردم با کانون های دشمن در تابستان امسال ادامه داد: دشمن از همین رو به اقتصاد کشور ضربه وارد کرد و امروز همه مسئولان باید در ایجاد امید و باور توان عبور از جنگ اقتصادی تلاش کنند.
به گفته وی مردم دل انقلابی بستند که بیش از 220 هزار شهید برای آن جان داده و پشتوانه شدند و باید مدل جنگ نظامی در جنگ اقتصادی پیاده شود.
مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ادمه داد: آمریکا در جنگی وارد می شود که پیروز آن باشد، در حوزه راهبرداری خطری احساس نکند و جنگ طولانی و فرسایشی نباشد که بر این اساس آنها با ایران وارد جنگ نخواهند شد.
وی یادآور شد: پس از نقض برجام، کنگره آمریکا یک ماده به بودجه دفاعی افزود تا رئیس جمهوری آن کشور به تنهایی حق تصمیم برای جنگ علیه ایران را نداشته باشد تا هم به اروپایی ها تضمین بدهند جنگ شود، قمیت نفت خیلی افزایش می باید.
سنایی راد روحیه جهادی رزمندگان اسلام و مردم در دوران دفاع مقدس را ستود و گفت: مردم به ویژه رزمندگان با روحیه از خود گذشتگی در تحمل سختی ها، جنگ را همراهی کردند و در پشتیبانی از جنگ نیز مردم با ایثار جنس های کوپن به جنگ کمک کردند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: در جنگ مردانه و در عین حال مظلومانه ایستادیم و تولید اشتغال کردیم.
مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: این اقدام تروریستی بی ارزش و بزدلانه بود اما پشت سر این ماجرا، مثلث عبری، عربی و آمریکایی قرار داد.
وی بیان کرد : این حادثه بزدلانه برای انتقام انجام شد و تروریست ها از خالی بودن سلاح سربازان در آیین رژه آگاه بودند که از این نکته سو استفاده کردند.
سنایی راد تاکید کرد: حمله سپاه به پایگاه تروریست ها، روحیه آنها را تضعیف کرده بود و حادثه تروریستی اهواز برای روحیه بخشیدن به جریانات ضد انقلابی بود و ملت ایران فهمید که همچنان دشمنان دارد و باید برای مقابله با آنان آماده باشد.
قمصربا بیش از پنج هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان افزون بر یک و هزار 700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
6136/8123/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.