ذبیح الله غریب روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این طرح حمایتی با استفاده از یارانه دولت به واحدهای تولیدی دارای شرایط که در سنوات گذشته از نفت سفید و گازوئیل برای سیستم گرمایشی استفاده می کردند، انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه، نبود گازرسانی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از دلایل افزایش هزینه تولید برای بهره برداران می شود، افزود: در این طرح تا سقف 2 میلیارد و400 میلیون ریال برای هر واحد تولیدی دارای شرایط، بصورت کمک بلاعوض اختصاص می یابد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: طبق برآورد کارشناسان تاکنون 120مورد از واحدهای تولیدی در استان برای گازرسانی تایید شده که حدود 100 واحد مربوط به مرغداری های استان می باشد.
غریب توضیح داد: با پیگیری های این اداره متولی در راستای حل مشکلات مربوط به تامین سوخت پاک واحدهای تولیدی این بخش و کاهش هزینه های تولید، تا پایان سال بخش گسترده ای از واحدهای تولیدی بخصوص مرغداریهای استان گازرسانی خواهد شد.
وی از بهره برداران بخش کشاورزی، دام و طیور استان دارای شرایط خواست تا برای بررسی وضعیت واحد تولیدی خود و تجهیز گاز طبیعی به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها مربوطه مراجعه نمایند.
استان چهارمحال و بختیاری با حدود 900 هزار نفر جمعیت بیش از 300 هزار نفر در بخش کشاورزی، دامپروری، پرورش طیور و شیلات ارتزاق می کنند.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.