هفته نامه ره سعادت در شماره 13 این نشریه در ستون سخن سردبیر به قلم سید سعید سعادت به مشکلات کشور اشاره و آورده است: کشور در شرایط خاص و فوق العاده ای قرار دارد و باید از این بحران پیچیده عبور کرد. باید اقتصاددانان و کارشناسان اقتصادی به کمک دولت بشتابند و این مشکلات که بزعم خود لاینحل است را حل کنند.
هفته نامه ارمغان نیز در شماره 739 این نشریه در مطلبی با عنوان از بی توجهی مسئولان نسبت به احداث دانشکده منابع طبیعی و فنی و مهندسی وابسته به دانشگاه شهرکرد در شهر بروجن انتقاد کرده و عنوان می کند: تاکنون در این پروژه راکد حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده که بدون احتساب ارزش پولی در دوران مختلف است. بد نیست خانم نماینده و مسئولان دانشگاه شهرکرد پاسخ دهند که چرا سرنوشت پروژه های مهمی از این قبیل به اینگونه رقم خورده است.
هفته نامه پگاه نیز در شماره 57 این نشریه در مطلبی با عنوان ضرورت مدیریت یکپارچه منابع آبی به تبعات خشکسالی در استان اشاره کرده و آورده است: به دلیل اقدامات کارشناسی نشده گذشته همچون سیستم آبیاری نوین و اجرای طرح های مطالعه نشده وضعیت در حال وخیم شدن است و دیگر زمانی برای آزمون و خطا وجود ندارد و باید از تجربیات سایر کشورها استفاده و رویه فعلی را تغییر داد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.