به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در همایش تجلیل از تعاونی های برتر استان افزود: برخی این فکر را القا می کنند که تعاونی ها موفق نیستند اما باید گفت این ادعای درستی نیست.
وی ادامه داد: هرچند کار گروهی و مشارکتی در کشور ما بخوبی نهادینه نشده اما اینکه بخواهیم عملکرد تعاونی ها را زیر سوال ببریم چیزی جز ناامید کردن جامعه در پی ندارد.
عباسی لازمه وحدت و همبستگی کشور را تقویت فرهنگ تعاون دانست و گفت: ناکارآمد جلوه دادن فعالیت های تعاونی ریشه در تفکر استکباری دارد و نباید به آن اهمیتی داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مهم تعاونی ها در امور اقتصادی و اجتماعی کشور، اظهار داشت: اگر تعاونی ها با مشکلاتی مواجه هستند بخشی از این مشکلات به فرایندهای اداری و بانکی بازمی گردد و بخش دیگر آن به خود تعاونی ها مربوط می شود که باید اصلاح شود.
عباسی با اشاره به فعالیت 2 هزار تعاونی در استان، افزود: بی شک بسترهای لازم برای فعالیت های تعاونی وجود دارد و مردم با بهره گیری از این ظرفیت و توانی که در اختیار دارند می تواند در این حوزه بخوبی فعالیت کنند.
به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری 5 هزار تعاونی مجوز فعالیت دارند که از این تعداد 2 هزار تعاونی فعال و مابقی غیرفعال است.
10 تا 16 شهریور ماه جاری با عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.