به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ( ١٤ شهریور) در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: امید است با تلاش بیش از پیش مدیریت و کارکنان شاهد شکوفایی استان در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در این استان انجام گرفته که قابل قبول است اما نباید به وضع موجود راضی شد و همواره در راستای تولید ارائه برنامه های فاخر باید تلاش کرد.

کاراندیش با اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرای این استان، تصریح کرد: ٩ پروژه عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر در دست ساخت است که اگر تکمیل شود کسری فضای فرهنگی در این استان بسیار کمتر می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همدلی و هماهنگی خوبی در استان وجود دارد و شرایط اجتماعی سیاسی آن مساعد فعالیت های فرهنگی هنری است و باید از این نعمت و فرصت به بهترین نحو بهره گیری کرد.

کاراندیش افزود: فضای آرام و تعاملی استان سبب شده تا برنامه ها بدون تنش پیگیری شود و و مشکل خاصی از نظر ما در این استان شناسایی نشده است.

علی اصغر کاراندیش

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1005201
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.