جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای یافتن باگ از بلاک چین ترون !

​شبکه اصلی ترون یا همان بلاک چین مستقل آن به صورت رسمی از ۳۰ می شروع به کار کرده است. در اقدامی جالب ترون اعلام کرده است که به کسی که بتواند باگ امنیتی از این شبکه پیدا کند، ۱۰ میلیون دلار جایزه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

شبکه اصلی ترون یا همان بلاک چین مستقل آن به صورت رسمی از ۳۰ می شروع به کار کرده است. در اقدامی جالب ترون اعلام کرده است که به کسی که بتواند باگ امنیتی از این شبکه پیدا کند، ۱۰ میلیون دلار جایزه خواهد داد.

روز ۳۰ می، بنیاد ترون اعلام کرد شبکه اصلی و بلاک چین خود را راه اندازی کرده است و اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد.

هدف ترون با شعار «تمرکززدایی وب» این است که یک شبکه عمومی مبتنی بر بلاک چین مانند اتریوم ایجاد کند; در حالی که بسیار سریع تر و کاربردی تر از اتریوم باشد. بلاک چین ترون روی پروتکل اثبات سهام فعال خواهد شد و طبق ادعای توسعه دهندگانش، حدود ۴۰۰ برابر سریع تر از اتریوم خواهد بود.

حالا این شبکه نوپا برای رفع باگ‌های امنیتی خود، هکرها را به یک چالش ویژه دعوت کرده است: هک کنید یا راه هک را پیدا کنید و ۱۰ میلیون دلار جایزه بگیرید.

جاستین سان بنیانگذار ترون، امروز در توییتی با اشاره به اهمیت بالای امنیت بلاک چین ترون نوشت:

برنامه کسب جایزه برای یافتن باگ از ترون با ۱۰ میلیون دلار پاداش آغاز شده است. برای ما امنیت ترون بسیار مهم است. اگر باگ موثری در برنامه ما یافتید لطفا با ما در ارتباط باشید.

پیش از این هم برای یافتن باگ از یک بروزرسانی ترون جایزه ای به مبلغ آن ۱۰۰,۰۰۰ دلار تعیین شده بود.

گفتنی است که طبق اطلاعیه رسمی، توکن‌های ارز دیجیتال ترون (TRX) به عنوان دهمین ارز شاخص بازار ارزهای دیجیتال، در حدود ۲۰ روز دیگر از اتریوم به شبکه اصلی منتقل خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید