غول چینی سازنده ماینر با معرفی دو مدل ارتقا یافته جدید برای دستگاه‌های استخراج بیت کوین، از قدرتمندترین مدل ای‌سیک بیت کوین رونمایی کرد.

به نقل از کوین‌دسک در ۱۵ شهریور، مدل ارتقا یافته انت ماینر S17e با قدرت پردازشی ۶۴ تراهش در ثانیه و راندمان انرژی ۴۵ ژول بر تراهش یکی از دو دستگاه جدید بیت مین خواهد بود.

این مدل در مقایسه با قدرتمندترین دستگاه فعلی بیت مین یعنی انت ماینر S17 که قدرت پردازشی و راندمان انرژی آن در وضعیت عادی به ترتیب ۵۳TH/s و ۴۵J/TH است، قدرت بیشتری خواهد داشت.

مدل دوم معرفی شده، انت ماینر T17e است که قدرت پردازشی و راندمان انرژی آن به ترتیب ۵۳ تراهش در ثانیه و ۵۵ ژول بر تراهش خواهد بود. قدرت پردازشی این نسخه ارتقا یافته از انت ماینر T17، برابر با قدرت دستگاه انت ماینر S17 خواهد بود اما مزیت آن قیمت کمتر نسبت به مدل قدیمی موجود در بازار است.

بیت مین در اطلاعیه‌ای خبر داد:

هر دو مدل جدید برای فعالیت مداوم و پایدار در بلندمدت طراحی شده‌اند تا هزینه تعمیرات برای مشتریان را کاهش دهند. این اتفاق با به‌کارگیری فناوری لوله حرارتی دوگانه ممکن شد که به طور موثری انتقال گرما را بهبود می‌بخشید.

همچنین براساس گفته بیت مین، دستگاه‌های جدید مجهز به نرم‌افزارهایی خواهند بود که در برابر حملات مخربانه امنیت بیشتری دارند.

مهلت فروش مدل‌های جدید تا ۱۱ سپتامبر خواهد بود و توزیع آن‌ها از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

این شرکت چینی همچنین گفته که در صورت به تاخیر افتادن زمان تحویل سفارشات، برای جبران خسارت به خریدارانش کوپن‌هایی می‌دهد که بر اساس آن و با کسر هزینه برق، از پاداش استخرهای استخراج سهمی داشته باشند.

[تعداد: 5    میانگین: 4.2/5]

دیدگاه تان را بنویسید