به گزارش عصر روز شنبه روابط عمومی این شرکت، آرش نواب در نشست با فرماندار و شهردار مهریز و میبد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: شرکت توزیع نیروی برق در سال های اخیر با کاهش خاموشی و افزایش ضریب اطمینان شبکه های برق، همواره برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تلاش کرده است.
وی ادامه داد: در فروش انرژی در بخش های صنعتی با 52 درصد، کشاورزی 15 درصد، خانگی 22درصد، عمومی 6 درصد و پنج درصد در بخش تجاری قرار گرفته و در مجموع 67 درصد فروش انرژی حوزه توزیع استان در تولید استفاده می شود
این مسئول با اشاره به وضعیت مطلوب روشنایی در مسیرهای شریانی 2 شهرستان مهریز و میبد تصریح کرد: در برنامه های بهینه سازی شبکه های روشنایی، استفاده از فناوری های نوین در توسعه برق از یک سو و زیبا سازی شهر با استفاده از طرح های مهندسی و اقتصادی از سوی دیگر برای ما دارای اهمیت بسزایی است.
نواب در سفر به شهرستان مهریز از چندین پروژه بهینه سازی شهری بازدید کرد و در جریان روند فعالیت های مدیریت برق این شهرستان قرار گرفت.
همچنین فرماندار مهریز گفت:ایجاد زیرساخت‌های مطمئن برای سرمایه گذاری وظیفه‌ دولت است و تلاش می کنیم نیازمندی همه نقاط شهرستان را در نظر بگیریم .
رضا زارع زاده مهریزی افزود: این منطقه ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه صنعتی دارد و همه باید به رشد آن کمک کنیم و شرکت توزیع نیروی برق در این سال ها کمک زیادی در اصلاح شبکه واگذاری برق به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته است.
مهریز 120 واحد تولیدی با چهار هزار نفر اشتغالزایی است .
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.