شرکت بریتانیایی استخراج بیت کوین آرگو بلاک‌چین (Argo blockchain)، در گزارش جدیدی که در تاریخ ۲ جولای ( ۱۱ تیر) منتشر شد، اعلام کرد که عملکردی فراتر از انتظارات خود در سه ماهه دوم سال جاری داشته است.

به نقل از کوین‌تلگراف، آرگو که پیش از این گفته بود از تغییر و افزایش قیمت بیت کوین سود برده، در گزارش جدید خود ادعا کرده که درآمدش از برآوردهای پیشین بهتر است و این روند افزایشی ادامه‌دار خواهد بود.

در این گزارش آمده است که این شرکت انتظار دارد ۱۶۱ بیت کوین که با توجه به قیمت ۱۰,۸۰۰ دلاری بیت کوین در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر)، معادل ۱.۳۸ میلیون پوند دارایی دیجیتالی است، تولید کند.

این رقم نشان‌دهنده افزایش ۱۰۱ درصدی درآمد استخراج نسبت به ماه می شرکت آرگو بلاک‌چین و حاشیه سود استخراج تقریبا ۸۱ درصدی است. این شرکت معتقد است که یکی از کارآمدترین شرکت‌های استخراج‌ بیت کوین است.

با وجود این‌که قیمت بیت کوین اخیرا با ریزش قابل توجهی به زیر قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار نیز همراه بود، اما این شرکت استخراج در ماه‌های اخیر از آوریل گزارش‌هایی از موفقیت گسترده و سود فراوان خود منتشر کرده است.

بر اساس گزارشی که پیش‌تر بر روی ارز دیجیتال منتشر شد، بازار استخراج ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش قیمت بیت کوین و وجود شرکت‌هایی که مایل به فعالیت در این حوزه با استفاده از روش‌های کارآمدتری هستند، رقابتی‌تر از همیشه است و عطش خرید دستگاه‌های استخراج شدت گرفته است.

شرکت استخراج بریتانیایی از افزایش 24 درصدی سود ماینینگ در ماه گذشته خبر داد

روز دوشنبه (۱۰ تیر)، شرکت استخراج آلمانی نورثرن بیت‌کوین (Northern Bitcoin)، خبر خرید ۵,۰۰۰ دستگاه ماینر ای‌سیک را در راستای بخشی از برنامه توسعه خود تایید کرد. شرکت آرگو نیز ۲,۵۰۰ واحد دستگاه استخراج را تا پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ تحویل خواهد گرفت.

در این گزارش آمده است:

میزان بهره‌برداری از سخت‌افزارهای موجود در حال استخراج با افزایش قیمت بیت کوین بهبود یافته است و از زمان آخرین به‌روزرسانی عملیاتی که در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۹ (۳ خرداد) اتفاق افتاده است، رشدی تقریبا ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مایک ادواردز (Mike Edwards) مدیرعامل این شرکت اذعان داشت:

در نتیجه، ما با قدرت زیاد برای رسیدن به رشد بیشتر و بهبود بهره‌وری استخراج، وارد سه ماهه سوم سال می‌شویم.

[تعداد: 5    میانگین: 4/5]

دیدگاه تان را بنویسید