یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در تلگرام؛

خوب ترین شنبه این سالها

به گزارش جماران، غلامعلی رجایی در تلگرام خود نوشت: 

اول،

پس ازانتخابات 88 و نتیجه های  تلخ آن و درغیبت هاشمی عزیز،امروز ،خوب ترین شنبه مردم شریف ما و جریان قوی اصلاحات است.جریانی که روز به روز دارد مردمی تر از قبل می شود.

دوم

مردم با حضور گاه، بالای 76درصدی خود در پای صندوقهای رای، نه بزرگی به رقیب گفتند وهمچون همیشه پشتیبان نظام شدند.

سوم

حضور بی سابقه مردم ،وزارت کشور را چنان غافلگیرکرد که

صدهاذهزارنفر از مردم،

نتوانستند به دلیل اتمام وقت قانونی انتخابات،که عملا به روز بعد تداوم یافت در رای گیری شرکت کنند .

چهارم

بعضی ها چندین ساعت در صف رای ماندند و تاب آوردند، چون می دانستند باید بمانند تا کشور همچنان بر مدارتعقل وخرد و واقع نگری بربستر ارزشها به پیش برود.

پنجم

با این حضور بشکوه ،تکلیف رییس جمهور منتخب_ که شواهد وقراین  نشان میدهد، دکتر روحانی پیروز انتخابات است_ بیشتر از قبل خواهد بود.

روحانی از امروز ،آری از امروز ،باید با بستن کابینه ای جوانتر وچابک  ومردمی تر با حفظ نیروهای با تجربه موحود در کنار جوانترها گام مهمی در بر آورده کردن مطالبات مردم بویژه دربهبود و ضعیت معیشتی آنان بردارد .

 ششم

امروز جریان اصلاحات نشان داد مردمی تر از قبل شده و اگر دولت جدید خوب عمل کند از هم اکنون می توان رییس جمهور آینده را از جریان اصلاحات دانست.حالاچه دکتر جهانگیری عزیز باشد،یا دکتر ظریف دوست داشتنی، یا. ...

هفتم

توصیه من به جریان اصولگرا این است تا سه دوره دیگر اقلا در هوای تشکیل دولت نباشند و باید مدتی استراحت کنند! یا در شعار وعمل به اصلاحاتی مستمر بیاندیشند تا مردم به آنان توجه کنند.

هشتم

مردم دنبال مطالباتشان 

هستند و اکنون این مطالبات را در جریان اصلاحات توام با رویه اعتدال ، با میدان داری بزرگانی چون خاتمی وناطق نوری و سیدحسن خمینی و روحانی می دانند.

نهم 

همجون امام باید قدر این مردم را دانست و آنان را که بندگان عزیزخدای متعال اند از هر فرقه ودین و مذهب و با هرسلیقه گرامی داشت.

دهم و نکته آخر

مردم نشان دادند به رغم مشکلاتی که در زندگی خود دارند و خود را شایسته زندگانی یی بهتر از این می دانند_ وحق هم همین است _پشتیبان و هوادار نظام جمهوری مستقل اسلامی هستند.

بی خود نبود که امام که در این روزها از او کمتر رنگ و بویی درهوای تبلیغات انتخابات دیده شد جنان به این مردم عشق می ورزید که در باره آنان گفت:

« ملت شریف مسلمان ایران که جانم فدای یکایک آنان باد!»

بر قرارتر باد این حضور ،

خجسته باد این پیروزی!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.