امیرحسین ثابتی ‌خطاب به حدادعادل نوشت: امروز روز پاسخگویی است و باید توضیح چه کسی یا نهادی به شما مشروعیت داده تا به عنوان پدرخوانده اصولگرایان، سالها خود را قیم جریان انقلابی بدانید و کارتان به جایی رسیده که امروز دیگر نامزدهای مستقلی که در باندبازیهای شما نیستند را تحقیر کرده و «پاجوش» بخوانید؟

به گزارش جماران؛ امیرحسین ثابتی یکی از کاندیداهای اصولگرا و از مجریان سابق تلویزیون در رشته توییتی نوشت:

باسمه تعالی

‌عالیجناب حداد عادل

‌پدرخوانده جریان اصولگرایان

‌با سلام

اخیرا فیلمی از شما منتشر شده که لیست اصولگرایان به سرلیستی قالیباف را به درخت چنار تشبیه کرده و بقیه نامزدها را «پاجوش» توصیف کرده اید. جالب اینکه در ادامه با کنایه به دیگر نامزدهای انتخابات که در قبیله شما نیستند، گفته اید: «همیشه در هر انتخاباتی یک سری اسامی 24 ساعته خلق میشود و 48 ساعت بعد از انتخابات هم فراموش می شود و الان هم همینطور است.»

این سخنان شما در حالی است که لیستی که حضرتعالی در پشت پرده قالیباف بسته اید شامل برخی افرادی است که حتی یک موضع مشخص از آنها درباره موضوعات مهم کشور وجود ندارد و برخی از آنها فقط به خاطر نسبتهای فامیلی با چهره های سیاسی و داماد باجناق فلانی بودن یا کیف کشی همسر فلان چهره سیاسی وارد لیست شده اند

 اما جالب است که اینها را ندیده و دیگر نامزدهای مستقل و با شناسنامه ای را که حداقل سوابق و رزومه شفافی دارند را "پاجوش" توصیف کرده اید.

‌جناب پدرخوانده!

‌هنوز متوجه نشده اید کوس رسوایی باندبازی ها و قبلیه گرایی هایتان حتی صدای متحدان دیروزتان را هم در آورد و کار به جایی رسید که با افشاگری های یکی از همان اعضای لیستی که بسته اید علیه دیگری، مجبور شدید آن یکی را حذف کنید.

‌عالیجناب حداد!

‌امروز روز پاسخگویی است و باید توضیح چه کسی یا نهادی به شما مشروعیت داده تا به عنوان پدرخوانده اصولگرایان، سالها خود را قیم جریان انقلابی بدانید و کارتان به جایی رسیده که امروز دیگر نامزدهای مستقلی که در باندبازیهای شما نیستند را تحقیر کرده و «پاجوش» بخوانید؟

البته در چنار توصیف کردن لیستی که بسته اید، توصیف تان دقیق است چون اصلی ترین ویژگی چنار بی میوه بودنش است

اما بد نیست یکبار هم مسئولیت افتضاحات چنار قبلی از گرفتن ماشینهای شاسی بلند تا نقض عهد درباره وعده هایشان مثل شفافیت را برعهده بگیرید. به راستی نقش شخص شما در وضع کنونی سیاست ایران چیست؟

‌و در پایان اگر ما رعیت را قابل میدانید لطفا از عرش به فرش آمده و بفرمایید هزینه های نجومی تبلیغات لیست اصولگرایان به سرلیستی قالیباف که انگار شهر را کاغذ دیواری کرده، از کدام منبع مالی تامین شده و میزان آن چقدر بوده؟ آیا از جیب شخصی آقایان تامین شده یا خدای ناکرده... ببخشید ارباب! رعیت را چه به فضولی و پرسیدن سوال!

‌امیرحسین ثابتی منفرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.