حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در خصوص تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در استفاده از بمب اتم در غزه نوشت: اظهارات وزیر رژیم اسراییل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است.

به گزارش جماران؛ وزیر خارجه کشورمان کاخ سفید را مسئول کامل نسل‌کشی در غزه عنوان کرد.

حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در استفاده از بمب اتم در غزه گفت: «اظهارات وزیر رژیم اسراییل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است.

شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌ اتمی باید برای خلع سلاح اتمی این رژیم وحشی و آپارتاید فوری و بدون وقفه اقدام کند.

فردا دیر است. مسئولیت کامل این نسل‌کشی با کاخ سفید است.»

به گزارش جماران؛ وزیر میراث رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر از امکان استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه خبر داد و با بی‌توجهی به حضور اسرای صهیونیست در این باریکه گفت که آنها هزینه این جنگ هستند.

آمیخای الیاهو، وزیر میراث رژیم صهیونیستی در این باره گفت: یکی از گزینه‌های ارتش اسرائیل در غزه استفاده از بمب هسته‌ای است.

وی افزود: پرتاب یک بمب هسته‌ای به نوار غزه یک راه حل ممکن است و در رابطه با اسرای اسرائیلی در این باریکه نیز باید بگوییم که هر جنگی هزینه‌هایی دارد.

این وزیر صهیونیست مدعی شد: نوار غزه دیگر نباید روی زمین وجود داشته باشد و ما باید ساخت شهرک‌ها در آن را از سر بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.