علی ربیعی نوشت: باید باشهامت، سیاست وعقاید سلیقه‌ای وخطا را قربانی ماندگاری ارزشهای اساسی،منافع و مصالح ملی کنیم و از رویه‌هایی که ناتوان از تعامل ورسیدن به یک اشتراک ارزشی بانسل‌هایی که خصوصیت ذاتی آنها خودیابی،استقلال و آزادی عمل هستند بگذریم.

به گزارش جماران، علی ربیعی در حساب توئیتر خود نوشت:

عرفه و عید قربان همیشه پر از معنا و خاطرات ماندگار است. با اعیاد دینی درکودکی و شیرینی‌هایش، زیبایی‌های شناختی دعای عرفه تا خواندن متن‌های باروح شریعتی، به پیش آمدیم و بعدها حال وهوای خاصی که در دوران جنگ در قرارگاه‌ها با خواندن این دعای زیبا، آن روزها را معنابخش‌تر می‌کرد.

به نسل‌های دهه هشتاد و نود که نگاه می‌کنیم؛ به خصوص در یک هم‌زمانی که فضای شهرها از شعارهای امر به معروف و نهی از منکر همراه با بخشنامه‌های اداری اشباع شده، به عنوان یک جستجوگر تحولات ارزشی می‌پرسم آیا در انتقال ارزشها موفق‌ بوده‌ایم؟ چگونه این اندازه تغییرات ارزشی صورت گرفته؟

نیازمند تامل در برخی سیاستها و دگم‌اندیشی‌هاییم. باید باشهامت، سیاست وعقاید سلیقه‌ای وخطا را قربانی ماندگاری ارزشهای اساسی،منافع و مصالح ملی کنیم و از رویه‌هایی که ناتوان از تعامل ورسیدن به یک اشتراک ارزشی بانسل‌هایی که خصوصیت ذاتی آنها خودیابی،استقلال و آزادی عمل هستند بگذریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.