‌حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت انتقال دانش مورد نظر برای پیشگیری از این بحران زیست محیطی اعلام میدارد و تامین ‎حقابه هامون‌ را برای جلوگیری از چنین چالشی ضروری می داند. امید است حاکمان افغانستان برای جبران اشتباه گذشتگان، آینده‌نگرانه تدبیر کنند.»

به گزارش جماران؛ نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان با بیان باید کشورهای منطقه دست در دست هم بر بحران زیست محیطی گرد و غبار غلبه کنند، گفت: ایران تامین ‎حقابه هامون‌ را برای جلوگیری از چنین چالشی ضروری می داند. امید است حاکمان افغانستان برای جبران اشتباه گذشتگان،آینده‌نگرانه تدبیر کنند.

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در توییتر نوشت: «طوفان گرد و غبار در جنوب افغانستان که مردمان آن با انواع آلام دست و پنجه نرم می کنند، مایه تاثر است.

سال‌هاست که جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که بحران زیست محیطی مرز نمی‌شناسد و باید کشورهای منطقه دست در دست هم بر این چالش غلبه کنند.

‌جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت انتقال دانش مورد نظر برای پیشگیری از این بحران زیست محیطی اعلام میدارد و تامین ‎حقابه هامون‌ را برای جلوگیری از چنین چالشی ضروری می داند. امید است حاکمان افغانستان برای جبران اشتباه گذشتگان، آینده‌نگرانه تدبیر کنند.»


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.