محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان بر اثر ویروس کرونا نوشت: خاطرات شیرین علی آقای انصاریان و آقای مهرداد میناوند در زمین فوتبال و بعد از آن در رسانه، در خاطر و دل مردم به نیکی ثبت گردیده است و ماندگار خواهد بود.

به گزارش جماران؛ در پیام محمدرضا عارف آمده است:

تسلیت به ایران.

مرگ هر انسان به خصوص هر ایرانی در این عالم‌گیری کرونا، موجب اندوه و مصیبت است. اما در این روزها، کرونا دو تن از فوتبالیست‌های به‌نام و محبوب ایران را گرفت و دل ایرانیان را بیشتر به درد آورد. خاطرات شیرین علی آقای انصاریان و آقای مهرداد میناوند در زمین فوتبال و بعد از آن در رسانه، در خاطر و دل مردم به نیکی ثبت گردیده است و ماندگار خواهد بود. روحشان قرین رحمت باد!

من این مصیبت را به دوستان ایشان و بازماندگانشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان صبوری مسئلت دارم.

ما قدردان تلاش و ایثار نگاهبانان سلامت کشور هستیم. طی یکسالى که از اپیدمى ویروس کرونا مى گذرد، جامعه پزشکى و درمان کشور نشان داد که نه تنها در عرصه تشخیص و درمان بیمارى‌ها در بالاترین سطح علمى قرار دارند بلکه با فداکارى و از خود گذشتگى، در عرصه اخلاق و انسان‌دوستى نیز بینظیرند.

حال که خوشبختانه جهان به فناوری ساخت واکسن کرونا دست یافته است، ضرورت دارد برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین نجات کسب‌وکارها و رونق اقتصاد، هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور انجام شود. لذا تا زمان ساخت، تایید و توزیع نهایی واکسن ایرانى، خرید واکسن از کشورهایى که تاییدیه هاى معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانى را داشته باشد اقدامى ضروری، فوری و حیاتی است. این امر باید با جلب اعتماد عمومى همراه گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.