محمدرضا عارف از گفت و گوی خود با رییس قوه قضاییه برای پرونده شهیندخت مولاوردی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در خصوص حکم صادر شده تجدیدنظری صورت بگیرد.

به گزارش جماران؛ محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به حکم صادر شده برای شهیندخت مولاوردی، در حساب توییتری خود نوشت: «اقدامات خانم دکتر مولاوردی براساس جایگاه رسمی‌شان به عنوان عضو کابینه و معاون رئیس جمهور در امور زنان صورت گرفته است. شخصیت دینی، اخلاقی و مهارت حقوقی و سیاسی ایشان، مانع انتساب نیت سوء به این بانوی فرهیخته است.

احتمال بروز خطای سهوی برای هر مدیر ارشدی وجود دارد، قاعدتا جوانب حفاظتی ارتباطات کاری بین‌المللی این حوزه، مورد اهتمام سرکار خانم مولاوردی و سایر نهادهای ذیربط بوده است. برخوردها با این بانوی سیاستمدار نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور گردد.

با احترام به استقلال نظام قضایی، استدعا دارم رئیس محترم قوه قضائیه با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

با صحبتی که با جناب آقای رییسی داشته‌ام‌ و شناختی که از تجارب ارزنده و رویکرد منصفانه و ملی ایشان دارم، به فرجام نیکِ ماجرا خوشبینم.»

گفتنی است که شنبه حکم محکومیت بدوی شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  صادر شد که شامل دو سال حبس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.