محکومیت بدوی شهیندخت مولاوردی به وی ابلاغ شد که شامل 2 سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسؤولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و 6 ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش جماران، به نقل از فارس، در پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران وی مجرم شناخته شد.

محکومیت بدوی وی به شرح زیر صادر و به وی ابلاغ شد که شامل 2 سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسؤولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و 6 ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به ذکر است نامبرده پیش‌تر نیز در دادگاه کیفری 2 تهران به اتهام تشویق به فساد و فحشا و ترغیب افراد به انحرافات جنسی مستوجب تعزیر، مجرم شناخته شده و محکومیت وی صادر شده بود.

 

توضیحات مولاوردی درباره حکم دو سال حبس: درخواست تجدیدنظر می‌کنم

 

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  درباره انتشار خبر محکومیت بدوی وی که "شامل 2 سال حبس تعزیزی بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با پوشش مسئولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و 6 ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است"، گفت: حکم دادگاه بدوی است و امروز ابلاغِ حضوری شده است.

وی افزود: تا 20 روز فرصت تجدیدنظر هست و درخواست تجدیدنظر می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.