در این گفتگو موضوعات مختلف از جمله مشکلات فراگیر کرونا در کشورهای مختلف، نقش مخرب تحریم های یکجانبه، ظالمانه و غیر قانونی آمریکا در مسیر مقابله با شیوع کرونا در کشورمان و همچنین مسائل انسانی مربوط به زندانیان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش جماران؛ دکتر محمد جواد ظریف و خانم رایشل اومامو وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کنیا بعد از ظهر امروز تلفنی گفتگو کردند. 

در این گفتگو موضوعات مختلف از جمله مشکلات فراگیر کرونا در کشورهای مختلف، نقش مخرب تحریم های یکجانبه،  ظالمانه و غیر قانونی آمریکا در مسیر مقابله با شیوع کرونا در کشورمان و همچنین  مسائل انسانی مربوط به زندانیان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

photo_2020-03-19_21-17-55

همچنین در گفتگوی تلفنی امروز دکتر محمد جواد ظریف و خانم کاترینا زاخاریئوا وزیر امور خارجه بلغارستان وزرای خارجه دو کشور در خصوص وضعیت کرونا و اثرات منفی تحریمهای ایالات متحده آمریکا در زمینه تامین اقلام ضروری برای جلوگیری از شیوع آن در کشورمان گفتگو کردند.

photo_2020-03-19_21-58-45

دکتر محمد جواد ظریف و آقای جفری اونیاما وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نیجریه دقایقی پیش تلفنی گفتگو کردند. 

مشکلات پیش روی کشورها در زمینه ویروس کرونا، تاثیرات بازدارنده تحریم های یکجانبه و غیر قانونی آمریکا درجریان مقابله جمهوری اسلامی ایران با آن و موضوعات انسانی مربوط به زندانیان از جمله موارد مورد گفتگوی وزرای امور خارجه ایران و نیجریه در این گفتگوی تلفنی بود  .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.