در این گفتگوها وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت مقابله و عدم رعایت تحریم های غیرقانونی، یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران تاکید کرد.

به گزارش جماران؛ دکتر محمد جواد ظریف و عبدالعزیز کامیلف وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان عصر امروز تلفنی گفتگو کردند.

در این گفتگو وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از دولت و ملت ازبکستان برای ارسال کمک های انساندوستانه، بر ضرورت مقابله و عدم رعایت تحریم های غیرقانونی، یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران تاکید کرد.

همچنین دکتر ظریف و خانم نالدی پاندور وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی ساعتی پیش تلفنی گفتگو کردند. در این گفتگو  وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی ضمن ابراز همبستگی با کشورمان آمادگی کشورش را برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا اعلام کرد. دکتر ظریف نیز ضمن قدردانی، بر ضرورت مقابله و عدم رعایت تحریم های غیرقانونی، یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران تاکید کرد.

و خانم آن لینده وزیر امور خارجه سوئد امشب در گفتگویی تلفنی با دکتر محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود در خصوص روابط دو جانبه، شیوع کرونا در جهان و مسائل منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کرد. در این گفتگو وزیر امور خارجه کشورمان ضرورت مقابله و عدم رعایت تحریم های غیرقانونی، یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران را به ایشان یادآور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.