وزیر امور خارجه کشورمان امروز با وزرای خارجه عراق، صربستان و جمهوری آذربایجان و مشاور امنیت ملی افغانستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جماران؛ وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بعد از ظهر امروز در باکو دیدار و گفتگو کردند. مناسبات سیاسی و اقتصادی دو جانبه و مسائل منطقه ای از محورهای گفتگو و رایزنی های دو مقام بود.

عراق

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عراق در حاشیه نشست وزرای خارجه جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای بویژه اوضاع شمال سوریه، لبنان، یمن، تحولات خلیج فارس و پویش صلح امید و سایر موضوعات مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کردند.

ضرب

وزیر امور خارجه صربستان امروز در حاشیه نشست وزیران امور خارجه عدم تعهد در باکو با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کرد.

اف

حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان بعد از ظهر امروز در باکو با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد. آخرین تحولات در افغانستان محور اصلی گفتگو و تبادل نظر در این دیدار بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.