ادعای جدید یکی از نمایندگان جبهه پایداری با واکنش همکاران خود در مجلس همراه شد.

به گزارش جماران، ابوالفضل ابوترابی‌فرد، نماینده مردم نجف‌آباد اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در تازه‌ترین ادعای خود نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هدف قرار داده و از «فساد» در استیضاح‌ها سخن به میان آورده است. او در جریان اظهاراتش گفته: «برای استیضاح برخی وزرا در مجلس ما شاهد فسادهایی هستیم. در استیضاح وزرا لیستی در مجلس داریم که آپارتمان‌هایی برای عدم استیضاح آن وزیر به نمایندگان داده شده یعنی به نمایندگانی آپارتمان داده شده که استیضاح آن وزیر را منتفی کنند. این لیست به شورای نگهبان هم داده شده است.»

 

به گزارش جماران، کواکبیان در واکنش به این موضوع نوشت:  امیدوارم هیات رئیسه مجلس،ادعای واگذاری آپارتمان به برخی نمایندگان در قبال انصراف از استیضاح را بررسی و اسامی نمایندگان و وزرا را اعلام کند.

شفافیت و برخورد جدی، اعتماد عمومی به ارکان حکومت را افزایش میدهد و اگر این موضوع ربطی به مجلس دهم  ندارد حداقل باشایعه سازان برخورد شود.

همچنین پراونه سلحشوری نیز به سخنان ابوترابی واکنش نشان داد و نوشت: از همکار گرامی جناب آقای ابوترابی خواهشمندم اسامی نمایندگان دوره نهم و دهم مجلس که برای انصراف از استیضاح وزرا، آپارتمان دریافت نموده‌اند را اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.