امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: کسی که نمی فهمد این حرفی که می خواهد بزند چه مشکلاتی را برای نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام به وجود می آورد صلاحیت ندارد که مداح اهل بیت باشد.

به گزارش جماران؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در سخنرانی روز بیستم ماه مبارک رمضان مسجد جامع گلشن گرگان در واکنش به توهین یک مداح به مقدسات اهل سنت در برنامه زنده شبکه ۵ اظهار کرد: چند روز قبل جریانی در شبکه 5 روی داده ، عملی اتفاق افتاده که حاکی از این است که این افراد هیچ فهمی از دین ندارند در حالی که صدا و سیما به قول امام راحل دانشگاه ملی و مردمی است و در هر خانه ای تلویزیون و رادیو وجود دارد .من اعتقادم این است مسولان شبکه و افرادی که برنامه را تهیه کردند باید فکری برایشان بشود باید اخراج شوند تا برای همیشه برای دیگران درس عبرت شود و آن اقای مداحی که آن مطالب موهن را گفته باید حتما مجازات شود .

وی ادامه داد: آیا اهل بیت (ع) در این مسئله اینگونه برخورد می کردند؟ روش اهل بیت (ع) اینگونه نبوده و خودشان می فرمودند کاری کنید محبت مردم را به سوی ما جلب کنید و هر بدی را از ما دور کنید . مقام معظم رهبری دائما تاکید دارند که توهین به مقدسات اهل سنت حرام و گناه است . این افرادی که نه قرآن را می فهمند نه سیره اهل بیت (ع) را نه فرمایشات مقام معظم رهبری و نه مصالح امت اسلامی را درک می کنند، چطور می توانند مداح اهل بیت (ع) باشند؟ اهل بیت(ع) به هیچ وجه راضی نمی شوند کسی بیاید جهان اسلام را به هم بریزد.

امام جمعه گرگان افزود: کسی که نمی فهمد این حرفی که می خواهد بزند چه مشکلاتی را برای نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام  به وجود می آورد  صلاحیت ندارد که مداح اهل بیت باشد. اهل بیت از چنین افرادی تبری می جویند چنانچه از افرادی که در رابطه با آن بزرگواران غلو می کردند یعنی جایگاه اهل بیت(ع) را بالاتراز آنچه بودند قرار می دادند از آن ها هم تبری می جستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.