به گزارش جماران؛ حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن، در حساب توییتری خود نوشت:

«چقدر این روزها رسانه های فارسی زبان وابسته به بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس شامل BBC فارسی، منوتو، رادیو فردا و صدای آمریکا اخبار سیل در ایران را جهت اثبات بی کفایتی مسئولین پوشش دادند. در حالیکه امروز از رئیس جمهور تا وزیران و فرماندهان نظامی همه درکنار مردم در صحنه حضور دارند.

photo_2019-03-31_17-12-31

رسانه های آمریکا هنوز از مشکلات پرتوریکوی آمریکا ۱/۵ سال بعداز طوفان می گویند که‌ آنرا جزیره فراموش شده نامیده اند. هنوز مشکلات آب و برق و امکانات اولیه مردم حل نشده و مردم زیادی مجبور به ترک شهرهای خود شده اند.آرزوی مردم پرتوریکو تنها آمدن مقامات دولتی برای مشاهده مشکلات آنهاست.

‌بر اساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.مردم مطمئن شده اند که سیاست این رسانه هادر پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف میان مردم و‌مسئولین و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.

‌جنگ رسانه ای علیه ایران واقعیتی غیرقابل انکار است. همین الان راتکلیف همسر خانم زاغری در ائتلاف با عفو بین الملل در حالیکه حمایت مردمی از آنها نشده است، همراه چند نفر جلوی سفارت کشورمان معرکه گرفته اند. اما حضور پر رنگ رسانه ها با امکانات ضبط مستقیم آنها بخوبی نشان میدهد هدف چیست.

‌جنگ رسانه ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول و یا موقعیت، با عضویت در شبکه های معاند و یا فعالیت تحت عنوان خبرنگار آزاد در این جنگ رسانه ای علیه ایران شرکت کردند، همه بی آبرو شده و یک عمر شرمنده ملت ایران خواهند گردید.

‌چطور میشود که انسان در سخت ترین شرایط تحریم، که با توجه به آثار آن به مثابه جنایت علیه بشریت است، و در بزرگترین جنگ اقتصادی علیه کشورش، از همان آمریکا و سعودی و حامیانشان حقوق بگیرد و در شرایطی که مردم کشورش به بیشترین حمایت نیاز دارد، تلاش کند دشمنی جنایتکاران را توجیه نماید.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.