به گزارش جماران؛ محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«مصونیت در دموکراسی‌های غربی برای ارتقای تحجر باعث می‌شود که آدم‌کش‌های اسرائیلی وارد مسجدی در فلسطین شوند تا به مسلمانان توهین کنند و تروریست‌هایی در نیوزیلند از قتل‌عام ۴۹ مسلمان پخش زنده داشته باشند. ریاکاری غرب در دفاع از بی‌اعتبار کردن مسلمانان در قالب آزادی بیان باید پایان یابد.»

وزیر امور خارجه همچنین به اظهارنظر ترامپ اشاره کرده که گفته بود: «به نظرم اسلام از ما متنفر است» و اظهارات اسلام ستیزانه سناتور فریزر آنینگ.

ظریف

 

به گزارش جماران؛ دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ترکیه به عنوان رئیس دوره ای سازمان همکاری اسلامی ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و کشتار مسلمانان در نیوزیلند خواستار واکنش مناسب کشورهای اسلامی نسبت به این جنایت هولناک شد. وزیر امور خارجه کشورمان با توجه به این واقعه تروریستی و اهانت سربازان اسرائیلی به مسجد مسلمانان در فلسطین اشغالی پیشنهاد کرد سازمان همکاری های اسلامی نشستی فوری و اضطراری در سطح سران یا وزرای امور خارجه برگزار کند.

ظریف: مردم ایران از اقدام تروریستی امروز متاثر و خشمگین اند اما متعجب نیستند

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی دیگر نوشت:

«مردم ایران از اقدام تروریستی امروز در کرایستچرچ نیوزیلند عمیقا متاثر و خشمگین شدند؛ ولی ما متعجب نیستیم.

به عنوان مردمی که مشمول ممنوعیت سفر به آمریکا هستند و دخترانشان نمی توانند در صورت حضور در مدارس فرانسوی واجبات دینی خود را رعایت کنند، ما ایرانی ها به خوبی می دانیم که نژادپرستی و نفرت از اسلام چه عواقبی دارد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.