فرار رو به جلو با کلمات قلنبه سلنبه!

سرپرست باشگاه استقلال با وجود سهل انگاری واضح آبی ها در زمینه لغو سوپرجام همچنان در تلاش است با کلمات قلنبه سلنبه فرار رو به جلو را انتخاب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از پرونده جنجالی سوپرجام بیش از یک ماه می گذرد. دیداری که قرار بود آخر تیر برگزار شود و استقلال با حضور در اردوی ترکیه از انجام این دیدار سرباز زد و 3 بر صفر بازنده شد. با این حال فتحی سرپرست باشگاه استقلال در اظهاراتی که به جای واقعیت مملو از کلمات قلنبه سلنبه است همچنان معتقد است استقلال از این دیدار کناره گیری نکرده و بازی باید برگزار شود.

فتحی معتقد است که افراد "بصیر" حاضر در کمیته استیناف با "استماع" دلایل "متقن" و "عنایت" به "عدم امتناع" استقلال و "کان لم یکن" تلقی شدن بازی با رای سازمان لیگ، باید رای کمیته انضباطی را برگردانند. چرا که این رای خلاف "بَیِن صریح مقررات" بوده و مبنای قانونی ندارد. ملکی نه تنها تقصیر باشگاه تحت سرپرستی اش را نمی پذیرد بلکه معتقد است اشتباه سازمان لیگ در  3-0 کردن بازی باعث شده که اکنون دیگر زمانی برای برگزاری بازی وجود نداشته باشد و این مشکل آنهاست و نه استقلال!

سرپرست باشگاه استقلال در حالی تلاش می کند با این کلمات عربی حرف خود را منطقی جلوه داد که توجه نمی کند ملکی نماینده رسمی باشگاه استقلال در جلسه حاضر بوده و رسما اعلام کرده که استقلال در تاریخ فوق بازی نمی کند.

به هر حال تاخیرکمیته استیناف در اعلام رای نهایی باعث شده که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بلاتکلیفی به سر ببرند. ملاحظات بسیار و دوراندیشی بدون مدنظر قرار دادن متن صریح قانون باعث بروز این مساله شده و از یک سو پرسپولیسی ها بابت تاخیر در دریافت جام ناراضی هستند و از سوی دیگر استقلالی ها مدام با تهدید به CAS و سایر نهادهای جهانی خواهان بازگشت رای هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید