فتحی: خطر حذف استقلال از آسیا برطرف شد/ خواهان برگزاری شرافتمندانه سوپرجام هستیم

مدیرعامل استقلال می‌گوید تا پایان ضرب الاجل AFC تمام بدهی‌ها و مطالبات این تیم که در حدود ۱۴ میلیارد تومان است، پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛امیرحسین فتحی درباره حضور در جلسه AFC و رفع خطر حذف این تیم از آسیا گفت: ما در این جلسه شرکت کردیم و باید این نوید را به هواداران بدهم مطمئنا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نمی‌شود. تمام بدهی تعیین تکلیف شده ما در کمیته انضباطی، استیناف و تعیین وضعیت حدود ۱۴ میلیارد تومان است. تا پایان نهم شهریور مهلت حل این مشکل را داریم.

او درباره حضور نمایندگان پرسپولیس و تراکتورسازی در AFC گفت: در سنوات گذشته مدیران این تیم‌ها اقداماتی را برای حل مشکل تیم‌های خود انجام دادند.

مدیرعامل استقلال درباره سرنوشت بازی سوپرجام نیز گفت: بعد از رای کمیته انضباطی مبنی بر رای ۳ بر صفر علیه استقلال، در کمیته استیناف حاضر شدیم و لایحه‌ای تقدیم کردیم. امیدواریم کمیته استیناف با استماع دلایل استقلال و عنایت به این مهم که ما از حضور در بازی امنتاع نکردیم بلکه سازمان لیگ به اشتباه نتیجه ۳ بر صفر اعلام کرده که خلاف مقررات فوتبال است.

او خاطرنشان کرد: استقلال دوبار اعلام کرد که خواهان تغییر زمان بازی است. سه روز قبل از مسابقه کمیته مسابقات رسما اعلام کردند بازی ۳ بر هیچ است. خودشان گفتند که بازی برگزار نمی‌شود و آن را کأن لم یکن قلمداد کردند و امکان حضور ما در مسابقه را از بین بردند.

فتحی تاکید کرد: ما خواهان این هستیم که زمینه لازم برای برگزاری شرافتمندانه بازی فراهم شود. ما در ۳ بر صفر اعلام شدن بازی مقصر نیستیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید