هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

شمشیربازان اپه ایران به جمع هشت تیم برتر رسیدند/ حذف زود هنگام بانوان سابریست

تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با پیروزی برابر قرقیزستان راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی شد اما سابریست های بانو با شکست برابر کره جنوبی حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ در ادامه رقابت‌های شمشیربازی بازی‌های آسیایی  امروز (چهارشنبه) رقابت‌ های بخش تیمی اسلحه اپه مردان و سابر بانوان آغاز شد که در هر دو بخش شمشیربازان ایران به مصاف حریفان رفتند که در پایان تیم‌ ‌ملی شمشیربازی ایران در اسلحه اپه توانست به جمع هشت تیم برتر راه یابد اما در اسلحه سابر، بانوان ایران با شکست برابر کره جنوبی حذفی زود هنگام از  بازی‌های آسیایی داشتند.

در اسلحه اپه تیمی که که ایران با ترکیب محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی در بازی های آسیایی حضور دارد موفق شد در اولین دیدارش برابر قرقیزستان با نتیجه‌ نزدیک ۴۵ بر ۴۴ به برتری دست یابد  و راهی مرحله یک چهارم‌ نهایی شود و باید برای صعود به نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی برود.

اما  در سابر تیمی بانوان ایران با ترکیب کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، پریماه برزگر و فائزه رفیعی در نخستین دیدارش  که در  مرحله یک چهارم نهایی بود برابر تیم قدرتمند کره جنوبی با نتیجه‌ ۴۵ بر ۲۳ شکست خورد تا ضمن باز ماندن از صعود به نیمه نهایی دستش از کسب مدال کوتاه بماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید