گزارش اختصاصی جی پلاس؛

همه چیز درباره نیمکت نشین منچستر که به استقلال می آید + فیلم و عکس

باشگاه استقلال در نظر دارد با یک بازیکن آلمان که در لیگ ترکیه حضور دارد قرار داد امضا کند؛ بازیکنی که سابقه عضویت در منچستر را دارد اما هیچ بازی برای این تیم انجام نداد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم فوتبال استقلال این روزها حواشی زیادی را پیرامون خود می بیند که یکی از مشکلات آن ها رفتن مهره های مهم این تیم است. امید ابراهیمی، سرور جپاروف، مجید حسینی، امید نورافکن و به احتمال زیاد مامه تیام بازیکنانی بودند که از استقلال جدا شدند.

در هفته اول لیگ استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. بازی ارائه شده از سوی استقلال خیلی دلچسب نبود و نگرانی های زیادی را برای هواداران این تیم به وجود آورد. آبی های پایتخت در نظر دارند با خرید چند بازیکن به تیم خود سروسامان بدهند و هم در لیگ و هم در بازی مهم یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد آماده شوند.

یکی از بازیکنانی که مورد توجه استقلال قرار گرفته است، یک هافبک هجومی آلمانی به نام "مارکوس مارتین نئومایر" است.

این بازیکن 32 ساله آلمانی سابقه حضور در تیم منچستر یونایتد را هم دارد اما او در منچستر نه گل زد و نه بازی کرد! او در سال های 2005 تا 2006 در تیم اول شهر منچستر بود. البته "مایر" قبل از آن عضو تیم زیر 18 سال و 23 ساله های این تیم هم عضویت داشت. پیش از این او در تیم پایه های فرانکفورت بازی کرد اما اولین تیمی که او در رده بزرگسالان عضوش بود همان منچستر یونایتد است. او فقط یک بار در 29 مارچ 2006 در لیست 18 نفر منچستر برای بازی برابر وستهام قرار گرفت.

 نیمکت نشینی و بازی نکردن مایر باعث شد او منچستر را ترک کند و در سال 2006 به دویسبورگ برود. او در این تیم هفت بازی انجام داد اما گلی نزد تا بعد از دو سال به تیم دوم دویسبورگ نقل مکان کند. او در تیم دوم دویسبورگ 25 بازی انجام داد و توانست 15 گل هم به ثمر برساند.

مایر سال 2009 در تیم زولت بلژیک هفت بازی انجام داد اما باز هم گلی نزد تا به تیم رویت ویز برود. او برای تیم اول رویت آمار 26 بازی و 3 گل و برای تیم دوم آن ها هم آمار 3 بازی و یک گل را برجای گذاشت.

تیم عوض کردن های مایر که در پست هافبک مهاجم بازی می کرد ادامه داشت. او سال 2011 به تیم "تون" سوییس رفت و با 13 بازی و 2 گل از این تیم هم خداحافظی کرد و به "بیین زونا" در لیگ یک سوییس رفت اما بازهم او در این تیم نماند و به  "وادوز" سوییس رفت. بهترین دوران بازیگری او در این تیم بود که در 69 بازی توانست 18 گل بزند.

او که سال های 2013 تا 2015 را در این تیم بود تصمیم گرفت باشگاهش را عوض کند و در سال 2016 به تیم "لوزرن" بپیوندد. او در 43 بازی برای این تیم 12 گل زد.

مایر درسال 2017 و بعد از یک سال بازی برای لوزرن راهی "قاسم پاشا" در سوپر لیگ ترکیه رفت. تیمی که بازی های خانگی خود را در ورزشگاه "رجب طیب اردوغان " انجام می دهد. این بازیکن هم اکنون باشگاه ندارد.

در رده ملی هم مایر در تیم زیر 17 ساله های آلمان سه بازی انجام داد و هیچ گلی هم نزد. در حال حاضر قیمت این بازیکن 400 هزار یورو تعیین شده است.

باید منتظر ماند که آیا استقلال با این بازیکن آلمان که تیم های زیادی عوض کرده است به توافق می رسد یا خیر؟ بازیکنی که خیلی در گلزنی موفق نبوده است؛ هرچند این روزها استقلال بیشتر به یک بازیساز نیاز دارد. باید دید این بازیکن آلمانی که شنیده می شود یکی از افراد نزدیک به شفر او را به ایران می آورد می تواند به هم وطن خود در تیم استقلال کمک کند یاخیر؟

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

مایر - استقلال

 

دیدگاه تان را بنویسید