علی وزیری روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان استقلال برای پرداخت مبلغ یاد شده به ایرانجوان خودداری می کنند که در صورت ادامه چنین شرایطی قائدی به ایرانجوان بازگردانده می شود.
وی بیان کرد: در شان و منزلت ایرانجوان نیست که برای طلب یک میلیارد ریالی از تیم مردمی استقلال تهران کار را به مراجع قضایی بکشاند از این رو انتظار داریم با تعامل سازنده و پرداخت مبلغ حق رشد توسط استقلالی ها این موضوع حل و فصل شود.
وزیری در ارتباط با شرایط کنونی ایرانجوان بوشهر گفت: پس از انتخاب خرمزی به عنوان سرمربی تیم تمرین ها با تست گیری از جوانان مستعد آغاز شد و از فردا تیم با هدف برپایی یک اردوی چند روزه و انجام 2 بازی دوستانه راهی شیراز می شود.
وی یادآور شد: در تمرین امروز ایرانجوان عبدالرحیم خرمزی که از چندی پیش کار خود را با تیم ایرانجوان آغاز کرده بصورت رسمی در آیینی به بازیکنان و هواداران معرفی می شود.
وزیری در باره وضعیت مالی تیم ایرانجوان اظهارداشت: درحالی که شاهین بوشهر در سال گذشته 50 میلیارد ریال و امسال نیز 90 میلیارد ریال از شهرداری کمک مالی می گیرد و این در حال است که ایرانجوان هیچ حامی و پشتیبانی ندارد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه ایرانجوان نیز یکی از تیم های مردمی و پرطرفدار شهر بوشهر است انتظار داریم شهرداری به این تیم نیز نگاه ویژه داشته باشد.
وزیری در ارتباط با وضعیت حضور ایرانجوان در لیگ 1 یا 2 نیز گفت: با توجه به شرایط مبهم نفت تهران برای حضور در لیگ یک انتظار داریم این موضوع هر چه زودتر مشخص و تکلیف ایرانجوان برای فصل جدید روشن شود.
ایرانجوان در فصل گذشته از لیگ یک به لیگ 2 سقوط کرده و اکنون با توجه به بدهی های میلیاردی تیم نفت و احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ شانس ایرانجوان در بازگشت مجدد به لیگ یک زیاد است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.