در گفت و گوی اختصاصی با جی پلاس؛

امید ابراهیمی : حسرت بزرگی در دلمان است که از گروه صعود نکردیم

هافبک دفاعی تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان حسرت بزرگی به خاطر صعود نکردن از گروه‌شان در جام جهانی به دل دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی ایران در سه دیدار خود در دور گروهی جام جهانی توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد و تا یک قدمی صعود از گروهش هم پیش رفت. امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال یکی از ارکان موفقیت تیم ملی در این رابت ها بود که عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت.

کاروان تیم ملی ایران بامداد چهارشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (س) تهران شد و مورد استقبال شدید هواداران تیم ملی قرار گرفت.

امید ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره موفقیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: حسرت بزرگ در قلب ما این است که بدشانس بودیم و نتوانستیم به دور بعد مسابقات برویم. امیدوارم در آینده جبران کنیم. خوشحالیم مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کردیم.

او با تشکر از هواداران تیم ملی به خاطر حضور در فرودگاه نیز گفت: از مردمی که در این ساعت به استقبال ما آمدند، تشکر می کنم. خوشحالم که تیم ملی عملکرد خوبی داشت که مردم در این ساعت به فرودگاه آمدند. وظیفه همه بازیکنان بود که با دل و جان بازی کنند.

بازیکن تیم ملی درباره فحاشی برخی از بازیکنان اسپانیا و پرتغال به بازیکنان ایران  گفت: آن ها تیم های بزرگ دنیا بودند. فکر نمی کردند شرایط تیم ما خوب باشد. آنقدر خوب کاردیم که توانستیم خودمان را به دنیا نشان دهیم. پتانسیل فوتبال ما بالا است و تیم خوبی داریم.

ابراهیمی درباره تاثیر وجود بازی های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ دنیا نیز گفت: بعد از بازی ها اما و اگرها وجود دارد. مطمئنا می توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. به این خاطر که ما بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم، نتوانستیم از بازی نخست به خوبی عمل کنیم. ما رفته رفته بهتر شدیم. امیدوارم در آینده بازی های بزرگتر و بهتری داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید