در گفت و گو با جی پلاس؛

امید ابراهیمی: بستن بازوبند کاپیتانی افتخارآمیز بود/ سیرالئون به تیم ملی کمک کرد

کاپیتان تیم ملی مقابل سیرالئون می گوید باعث افتخارش است که بازوبند کاپیتانی برای نخستین بار به او رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال در نخستین دیدار تدارکاتی خود بعد از قرعه کشی جام جهانی 2018 به مصاف سیرالئون رفت و این تیم را با حضور بازیکنان داخلی با 4 گل از پیش رو برداشت.

در این دیدار تمرینی که انتقادات زیادی از به برگزاری آن وجود داشت، تیم ملی ایران حاکم توپ و میدان بود و به حریف نه چندان مطرح خود فرصت عرض اندام نداد و از اشتباهات فاحش این تیم هم استفاده کرد.

علی قلی‌ زاده (دوبار)، کاوه رضایی و محمدرضا خانزاده زننده چهار گل تیم ملی برابر سیرالئون بودند تا ایران بدون مشکل این تیم را شکست دهد.

بعد از اتمام بازی، بازیکنان با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند و کی روش هم از عملکرد شاگردانش در این بازی تمرینی رضایت داشت.

این بازی تمرینی موجب رقم خوردن چندین اتفاق جدید بود. بازیکنانی مانند علی علیپور، امید نورافکن، علی قلی زاده و ... نخستین تجربه ملی خود را در این بازی پشت سر گذاشتند. رامین رضاییان و امید ابراهیمی هم از بازیکنانی بودند که برای نخستین بار به عنوان کاپیتان تیم ملی بازی کردند.

هافبک ملی پوش استقلال که به عنوان کاپیتان تیم ملی در زمین حاضر شد، بازی ایران و سیرالئون را خوب عنوان کرد و گفت تمام خواسته های کادرفنی تیم ملی در این بازی اجرا شد.

در ادامه گفت و گوی خبرنگار جی پلاس با امید ابراهیمی را می خوانید:

** بازی با سیرالئون با تمامی حواشی موجود برگزار شد و تیم ملی به پیروزی چهار بر صفر برابر سیرالئون دست یافت. بازی چطور بود؟

** بازی خوبی بود. بعد از چند هفته تمرینات ریکاوری و چند روز تمرین گروهی، یک بازی تمرینی برای تیم ملی در نظر گرفته شد که خواسته های کادرفنی را در این بازی اجرا کردیم. همه بازیکنان با آمادگی خوبی در زمین حاضر شدند.

** این بازی توانست موجب ارتقای فنی تیم ملی شود؟

ابراهیمی: در هر حال با توجه به زمان موجود، این بازی را برای ما در نظر گرفتند. همه می دانیم چه اتفاقاتی افتاد که به این بازی رسیدیم. در این مدت زمان کوتاه تیم دیگری وجود نداشت. به نظرم بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

** مقابل سیرالئون کاپیتان تیم ملی بودی. چه حسی داشتی؟

ابراهیمی: خیلی از بازیکنان باتجربه تیم ملی در این بازی غایب بودند که شمارشان هم زیاد است. به همین دلیل بازوبند به من رسید. با این حال افتخار می کنم که بازوبند را در اختیار داشتم . سعی کردم احترام این بازوبند را حفظ کنم.

** در ادامه این اردو، تیم ملی راهی تونس و سپس اتریش می‌شود تا دو دیدار تدارکاتی با تونس و الجزایر برگزار کند. برنامه های تمرینی را چطور ارزیابی می کنی؟

ابراهیمی: دو بازی خیلی خوب داریم. کیفیت فنی تونس و الجزایر بالاست. با توجه به حضور مراکش در گروه تیم ملی این دو بازی هماهنگ شده است. هر سه تیم به یک سبک مشابه فوتبال بازی می کنند و می توانند به ما کمک کنند.  پیشاپیش سال نو را هم به مردم تبریک می گویم. امیدوارم سالی توام با سلامتی و بهروزی داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید