گزارش اختصاصی جی پلاس؛

دوراهی سخت کی روش بین ابراهیمی و عزت اللهی!

هافبک ملی پوش استقلال با نمایش درخشان در دیدار نخست برابر مراکش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران را بر سر یک دوراهی سخت و البته شیرین قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امید ابراهیمی در دیداری که اکثر ملی پوشان شب خوبی را پشت سر گذاشتند عملکرد قابل قبولی در دیدار برابر مراکش داشت و باجنگندگی زیاد  توانست جای خالی سعید عزت اللهی که به دلیل محرومیت در این دیدار غایب بود را پر کند. البته ابراهیمی به دلیل مصدومیت در نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شد اما حالا که خبر می رسد مشکلش برطرف شده و می تواند به میدان برود، باید دید نظر کی روش در این باره چیست.

مسلما امید ابراهیمی گزینه اول کی روش در دیدار برابر مراکش نبود و اگر عزت اللهی محروم نبود شاید او روی نیمکت می نشست. حالا با عملکرد درخشان ابراهیمی شاید خود کی روش نیز تا اندازه ای دودل شده باشد که در دیدار دوم هم از او استفاده کند یا خیر. از سوی دیگر محرومیت عزت اللهی به پایان رسیده و از طرفی سعید فصل پرفروغی را ولو در قالب یک لژیونر تجربه نکرده است.

مسلما کی روش نمی تواند از هر دو بازیکن در ترکیب استفاده کند، چرا که اگر عزت اللهی در پست تخصصی اش یعنی هافبک دفاعی به میدان برود، ابراهیمی باید کمی جلوتر بازی کند. در این صورت کی روش باید یکی از بین شجاعی و جهانبخش را کنار بگذارد تا جای برای ابراهیمی باز شود. بازیکنانی که یکی آماده ترین بازیکن این روزهای فوتبال ایران است و دیگری بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد.

ایران در دیدار دوم خود برابر اسپانیا نیاز به کنترل و حفظ بازی ندارد، چرا که حتی پیش از شروع بازی مشخص است که اسپانیا مالک مطلق توپ و میدان خواهد بود. با این وصف شاید نیازی به بازیکنان خلاق و بازی ساز وجود نداشته باشد و بتوان با بازیکنان تخریبی خط هافبک فوق نیرومند اسپانیا را تا اندازه ای از کار انداخت.

البته این را هم باید در نظر داشت که تا بازی اسپانیا زمان نسبتا زیادی باقی مانده و کی روش عملکرد بازیکنانش را در تمرین به دقت زیر نظر خواهد داشت و در نهایت بهترین تصمیم را برای انتخاب بازیکن برای پست هافبک دفاعی خواهد داشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید