انتقاد از «خیانت بزرگ» سعودی‌ها به مراکش این بار با موسیقی رپ!+عکس

یک خواننده خلاق مراکشی با انتشار قطعه ای به انتقاد شدید از سعودی ها به خاطر خیانت به مراکش در کسب میزبانی جام جهانی 2026 پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سایت «الیوم 24» مراکش خبر داد که مراکشی ها حمایت کشورهای عربی به رهبری سعودی ها از پرونده میزبانی آمریکا در جام جهانی 2026 را رها نکردند و انزجار خود را از این اقدام سعودی ها اعلام کردند که به صورت سازمانی  دست به خیانت بزرگی علیه آنها زدند.

در این راستا خواننده رپ مراکش با خلاقیت در قطعه ای به انتقاد شدید از سعودی ها که خودشان را مقابل آمریکا خار و ذلیل کردند و این خیانت بزرگ را مرتکب شدند، پرداخت. این خواننده باهوش نام قطعه خودش را «سعودی ها مسخره شدند» گذاشته است.

سعودی ها در ماه گذشته تحرکات زیادی را در آسیا داشتند تا برای آمریکا در میزبانی جام جهانی 2026 در قاره کهن رای جمع کنند. در نهایت این اقدام سعودی ها که با موفقیت آمریکا در کسب میزبانی جام جهانی 2026 خاتمه یافت خشم مراکشی ها را برانگیخت چون آنها پیش از این شانس اول میزبانی بودند. مراکشی ها این اقدام سعودی را به خیانت بزرگ عربی توصیف کردند. پیش از این رسانه ها و فعالان مراکش با کاریکاتورها به این خیانت بزرگ سعودی ها پرداخته بودند.

 

13970325000497_Test_NewPhotoFree

دیدگاه تان را بنویسید