جی پلاس؛

رونالدو: تر جیح می دادم منچستر در فینال باشد/ ما از لیورپول بهتریم

مهاجم رئال مادرید گفت: اگر فینال پنجم را ببرم بسیار عالی خواهد بود. لیگ قهرمانان یک رقابت ویژه برای من است و من عاشق بازی در اروپا هستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، شنبه 5 خرداد دیدار دو تیم لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

کریستیانو رونالدو مهاجم رئالی ها که منتظر پنجمین قهرمانی خود در این رقابت هاست، گفت: پیروزی در فینال شنبه شگفت انگیز خواهد بود. قهرمانی یک لحظه تاریخی برای ما خواهد بود و ما از این موضوع هیجان زده هستیم. شما می توانید این هیجان را در تیم ببینید. با این حال الان به فکر تاریخ سازی نیستیم و روی بازی تمرکز کردیم. اگر همه چیز خوب جلو برود ما به کتاب تاریخ وارد می شویم. 

او ادامه داد: اگر فینال پنجم را ببرم بسیار عالی خواهد بود. لیگ قهرمانان یک رقابت ویژه برای من است و من عاشق بازی در اروپا هستم. 

مهاجم پرتغالی رئال مادرید گفت: در برخی از لحظات ما واقعا فوق العاده بودیم و بازی با پاریسن ژرمن و یوونتوس بازی های شگفت انگیزی برای ما بودند. در لیگ قهرمانان باید در برابر بهترین تیم ها بازی کنید. سال گذشته هم مقابل یوونتوس بازی کردیم اما من آن زمان هت تریک کردم.

رونالدو ادامه داد: در تیمی به مانند رئال شما باید همیشه انگیزه داشته باشید. رئال مادرید در لیگ قهرمانان با بازیکنانی چون دی استفانو و گنتو شناخته شده اند. من می خواهم در روز شنبه به خوبی برای تیم بازی کنم و امیدوارم به هدفم برسم. اما مهم ترین نکته این است که در در تاریخ پیروز باشیم. 

رونالدو درباره لیورپول نیز گفت: فینال همیشه ویژه است البته من ترجیح می دادم که منچستر یونایتد در فینال باشد اما لیورپول سزاوار احترام است. ما قصد نداریم آن ها را دست کم بگیریم چرا که شایسته هستند. برای من لیورپول یاداور  سه یا چهارسال پیش رئال مادرید است. سه بازی کن اصلی آن ها واقعا سریع هستند. آن ها در حمله خیلی خوب هستند اما ما از آن ها بهتریم. ما باید بازی خودمان را انجام بدهیم و به رقیب احترام بگذاریم.

دیدگاه تان را بنویسید