گزارش جی پلاس/ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس 2 - الجزیره 3/ باخت قرمزها در "راموس تایم"

پرسپولیس دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سرگذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به در ابوظبی به مصاف الجزیره امارات رفت و در حضور 6 هزار تماشاگر این بازی با برتری 3 بر 2 الجزیره به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را با ترکیب بیرانوند، محرمی، خلیل زاده، انصاری، ماهینی، کامیابی نیا، نوراللهی، امیری، احمد زاده، نعمتی، علیپور آغاز کرد.  علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، علی مبخوت، محمد المسلمی، مبارک بوصوفه، سالم راشد، یعقوب الحوسنی، محمد العطاس، خلیفه الحمادی و رومارینیو داسیلوا هم برای الجزیره به میدان رفتند.

در ابتدای بازی دو تیم عملکرد یکسانی داشتند و هیچ یک برتری محسوسی بر دیگری نداشت.

بازکنان الجزیره خطاهای زیادی را روی پرسپولیسی ها انجام دادند و همین باعث اعتراض نیمکت میهمان شد. سرمربی الجزیره هم بعد از این صحنه به بدنساز پرسپولیس اعتراض کرد.

از نکات قابل توجه این بازی تشویق هادی نوروزی در دقیقه 24 توسط پرسپولیسی های حاضر در ورزشگاه آل نهیان بود.

د ر10 دقیقه پایانی نیمه اول پرسپولیسی ها بازی را در اختیار گرفت و چندین حمله انجام داد.

علی علیپور در دقیقه 42 موفق شد روی سانتر دقیق وحید امیری دروازه الجزیره را باز کند و پرسپولیس یک برصفر از میزبان پیش بیفتد.

کمال کامیابی نیا در دقیقه 11 و سالم رشید در دقیقه 17 اخطاری های نیمه اول دو تیم بودند.

در نیمه دوم سرمربی الجزیره احمد هشمی را به جای یعقوب الحوسنی به زمین فرستاد.

شجاع خلیل زاده با تعلل در زمین خودشان توپ را از دست داد و علی مبخوت با یک شوت دروازه پرسپولیس را باز کرد. شیرجه بیرانوند هم نتوانست مانع گلزنی مبخوت شود.

با گل 52 دقیقه مبخوت بازی به تساوی یک یک رسید.

در ادامه بازی بیشتر شاهد خطاهای دو تیم بودیم. بازیکنان دو تیم به خصوص پرسپولیس پاس های اشتباه زیادی به هم دادند و بی دقتی باعث شد بازی زیبایی در زمین صورت نگیرد.

در دقیقه 70 گادوین منشا به جای علی علیپور به میدان آمد.

حضور گادوین منشا هم نتوانست دردی از پرسپولیسی ها دوا کند و به همین دلیل سیامک نعمتی جای خود را به بشارسن داد.

ثانیه زیادی از این تعویض نگذشته بود که در غفلت دوباره دفاع پرسپولیس داسلیوا با بیرانوند تک به تک شد و در دقیقه 77 دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز شد و بازی 2 بر یک به نفع الجزیره امارات شد.

بعد از این گل پرسپولیسی ها چند حمله انجام دادند. برخورد توپ به دست بازیکن الجزیره باعث شد داور به نفع پرسپولیس پنالتی بگیرد.

گادوین منشادر دقیقه 82 پشت ضربه پنالتی ایستاد و پنالتی را از دست داد. داور به علت حرکت رو به جلوی علی خصیف قبل از زدن ضربه پنالتی را تکرار کرد.

این بار منشا از فرصت استفاده کرد و در دقیقه 84 پنالتی خود را گل کرد و بازی به تساوی دو دو رسید.

کمال کامیابی نیا که از ناحیه کتف آسیب دیدگی داشت، در دقیقه 88 روی زمین افتاد و از زمین بیرون رفت و شایان مصلح به جای او به میدان آمد.

داور برای نیمه دوم این بازی 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

بشار رسن هم در این بازی کارت زرد گرفت. در دقایق پایانی الجزیره در زمین پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود و یک کرنر هم در دقیقه پایانی به دست آورد که منشا توپ را دور کرد.

اما ادامه حملات الجزیره و اشتباه مدافعان و دروازه بان پرسپولیس خلیفه دقیقه 95 گل سوم را برای الجزیره زد و بازی 3 بر 2 به نفع میزبان به پایان رسید.

به گزارش جی پلاس؛ دیدار برگشت هفته آینده 24 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید