واکنش معاون وزیر ورزش به حرکت ناطق نوری

محمدرضا داورزنی به تحویل ندادن دفتر ناطق نوری، رییس سابق فدراسیون بوکس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد ناطق نوری در شرایطی که هفت ماه پیش از سمتش در فدراسیون بوکس کناره گیری کرده اما دفتر کارش را تحویل نمی دهد. او پس از استعفا این دفتر را نه به افشین داوریِ سرپرست داد و نه به ثوری که به طور قانونی رئیس فدراسیون است!

محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش امروز (سه شنبه) در حاشیه مسابقات اسکی قهرمانی آسیا حاضر شد و درباره تداوم حضور ناطق نوری در فدراسیون بوکس و در اختیار داشتن امکانات این فدراسیون گفت: نمی‌دانم چرا دوستان این‌قدر به این بحث می‌پردازند. ناطق نوری ۲۸ سال برای بوکس زحمت کشیده است و با اعلام خودش مسئولیت فدراسیون را به فرد دیگری واگذار کرد، ما هم به‌عنوان فردی که زحمت زیادی برای این رشته کشیده، او را به‌عنوان رئیس افتخاری معرفی کردیم. موضوعی که در بسیاری از فدراسیون‌های بین‌المللی هم عمومیت دارد. باید به کسوت و زحمات ناطق احترام بگذاریم. اینکه او از یک دفتری در فدراسیون چند ساعت در روز استفاده می‌کند، نباید به‌عنوان یک موضوع منفی دیده شود، بلکه باید به دید مثبت بنگریم و ضمن حفظ حرمت پیشکسوتی که بوکس ایران را بعد از انقلاب احیا کرده، به او احترام بگذاریم.

داورزنی افزود: دوستان مطمئن باشند ناطق نوری در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون بوکس دخالتی نمی‌کند، اما اگر نیاز به مشورت باشد،‌ کمک خواهد کرد. اینکه به حضور او در فدراسیون بپردازیم، موضوع مهمی نیست، بلکه باید این‌طور دیده شود که این حضور می‌تواند به کمک و همفکری بیشتر مسئولان جدید فدراسیون کمک کند. تا زمانی که ناطق نوری احساس کند حضور داشته باشد، باید به این موضوع احترام گذاشت. ثوری هم این شرایط را فراهم کرده است که ناطق آنجا مستقر شود.

گزارش (چرا ناطق نوری دفترش را تحویل نمی دهد؟!) درباره واکاوی دلیل اقدام جالب ناطق نوری در تحویل ندادن دفتر کارش با گذشت 7 ماه از استعفایش روز گذشته در جی پلاس منتشر شد.

دیدگاه تان را بنویسید